Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
apache1 schreef:pelousa:mooie foto's hoor,ziet er goed uit.gaat de galop ook goed?veel succes verder.
Dabo schreef:Leuk topic, ik heb gereageerd.
Volgens mij mag je maar 15 foto's plaatsen hoor, of is dat veranderd naar 20? Kans dus dat de laatste 5 in links omgezet gaan worden..
AramisJames schreef:Aah leuk dier pelousa! Ziet er netjes uit
Miepie77 schreef:espritje, ik vind dat jij een heel knappe merrie hebt, prachtig
apache1 schreef:ziet er goed uit hoor espritje,je houding komt wel en ik weet dat het lastig rijden is,de ene draver is de andere niet.daar zit ook wel verschil in,die van jou zit ook gewoon aardig wat pit in.succes hoor.
iertje2valen schreef:Espritje!
Ziet er netjes uit! Als ik zo naar de foto's kijk lijkt het wel of ik op die van mij zit. Ik heb precies hetzelfde probleem kwa houding en mijn paard precies hetzelfde als die van jou.. Zijn ze dan misschien toch familie!
Dabo schreef:Hallo bokkers met dravers!
Zijn er hier ook mensen die hun draver in de dressuur starten? Hoe serieus zijn jullie hierin?
Welke klasse starten jullie, en hoe vaak starten jullie?
Zelf heb ik dus ook een dressuur-draver, en we gaan over 2 weken ons L2 debuut maken
We starten ongeveer 1x per maand bij ons op stal, heel soms een keertje extra bij een manege in de buurt.
Uiteraard ben ik super trots op mijn grietje. Ik heb haar zelf alles geleerd, samen met mijn instructrice uiteraard.
Narbella is 10 jaar oud (jong) en ik heb haar al 6,5 jaar. We hebben al heel wat meegemaakt, en al veel blessures gehad (zowel zij als ik..) maar we gaan stug door! We vinden het leuk, en zolang we het leuk blijven vinden... gaan we door
Ter introductie voor mensen die ons nog niet kennen, een recente rij-foto:We hebben nu in de L1 13 winstpunten.
Ik heb ontzettend veel zin in de L2, maar wat zitten er moeilijke wendingen in! Die galop wendingen, stukje contra erin.. Daar gaan we nog even flink aan werken! Voornamelijk moet dat knopje om in MIJN hoofd, door NIET om te stellen, wat ik automatisch dus wel doe...
Kleine (5 meter) gebroken lijntjes gaan al wel goed. Maar die K-X-C wending niet hoor!
Zijn er bokkers die L2 met hun draver starten? (of hoger..?)
Ben heel benieuwd!
AramisJames schreef:Leuke foto's espritje! Op de tweede loopt ze indd netter, maar de eerste vind ik ook best wel stoer
Ik heb gisteren heerlijk gelest! Galopwissels gingen super, van de eerste keer goed en netjes op de hulpen. Op het einde hebben we zelfs een beetje geëxperimenteerd met de piaffe en hij deed een paar pasjes. Nog niet heel spectaculair, hij snapte er niks van en viel er na 2-3 passen weer uit, maar voor ons is dat toch al heel veel! En dat voor een paard die enkele jaren geleden onderweg was naar de slager
marjon75 schreef:Geduld... veel geduld en lekker door oefenen!hoi hoi.
mn dochter 12 jaar heeft een draver nu 6 jaar jong,
nooit op de baan gelopen, mn dochter rijd deze maand haar 3de officiele wedstrijd in dressuur,
alleen de gallop is moeilijk, hij is erg snel. heb jij een idee om hem langzamer te laten gaan.