HORSExPOWERR schreef:Hoi,
Ik heb sinds anderhalve maand nu ook een draver en wat een schat! Hij was van een hele aardige vrouw die mijn vader via het werk kende hij had gekoerst maar was erg blessure gevoelig maar het is zo'n lief beest dat de vorige eigenaarhet niet over haar hart kon verkrijgen om hem wegtedoen en ik was zoekende naar een eigen paard omdat ik daar echt mijn ei in kwijt kan en sinds ik ziek ben geweest echt niet meer zonder paard kan :p, dus wij wezen kijken en ik was verkocht blij datik niet luisterde naar iedereen die zei "Moet je dat wel doen het is een draver" Op stal is het juist een van de braafste paarden ! Zit geen greintje kwaad in, hij en ik wij komen er wel! Iedereen was zo van wat moet je in godsnaam met een draver, echt iedereen op stal is helemaal bijgedraait als het gaat om Draver, nou wil ik niet zeggen dat er geen Dravers bestaan die vervelend kunnen zijn etc.. maar mijn punt is dat het vooroordeel dravers zijn gek niet waar is! Meneer vind het heerlijk om te galoperen en dat gaat ook steeds beter we hebben nog een lange weg te gaan maar ik heb mijn maatje gevonden en daar gaat het uiteindelijk ook om
(Ik ben nieuw op bokt dus mijn excusses als ik fouts neer zet /doe)
Leuk voor je.