Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:Arme ding blijkt alleen overgevoelig voor dazen, en panikeert erdoor. Van de week helemaal gek in zn box, bleek er een daas onder zijn anus te zitten. En vandaag in land ook aan het rennen en wilde ongeveer door de omheining heen. Dus zebra deken met afneembare vliegenkap en hals en met buikflap is besteld en onderweg. Hopelijk gaat het daarmee beter...
KimvanW98 schreef:Hoi! Ik meld mij ook even. Ik heb ook een draver, Deadline's Wish. Ik heb hem bij ruitje vandaan, hij is nu al bijna een jaar bij mij. We rijden nu lekker rond en het gaat steeds beter. Ik blijf Wish zo leuk viden hij is echt het paard voor mij.
Ik herken heel veel dingen qua karakter enzo van de dravers, wat ik erg leuk vind om te lezen. Natuurlijk heeft elke draver een eigen bijzonder karakter.
Wat leuk dat zoveel mensen dravers hebben met veel verschillende passies! Ik ga dit topic volgen.
Hier een foto van Wish:
http://www.mijnalbum.nl/Album=VIGILM74
yza1987 schreef:Nee Darkadia hij is gewoon gezond hoor, maar ik ken hem wel een beetje dus weet wel wat dit is... Hij heeft het momenteel ook in de omgang. Hij weet prima wat de regels zijn, maar kijkt nu toch weer even of mijn omver duwen echt niet mag. Of bijten nog steeds niet goed is en of hij toch niet met zijn been mag meppen als ik zijn hoef wil pakken. Dat is 1 x weer heel duidelijk zijn en dan kijkt hij een beetje zo van he oliebol het mag nog steeds niet! En dan is het weer klaar. En met rijden was dat schrikken in het begin ook een dingetje. Want hij vindt niets echt eng hoor, is gewoon testen. Loopt er dus een paard door het gangpad wat een paar drafpassen maakt en dan gaat Bruno even spastisch mee doen. Of er hangt een jas die er al 3 rondjes hing en dan opeens vindt hij hem eng. Dat soort dingen...
KimvanW98 schreef:Hoi! Ik meld mij ook even. Ik heb ook een draver, Deadline's Wish. Ik heb hem bij ruitje vandaan, hij is nu al bijna een jaar bij mij. We rijden nu lekker rond en het gaat steeds beter. Ik blijf Wish zo leuk viden hij is echt het paard voor mij.
Ik herken heel veel dingen qua karakter enzo van de dravers, wat ik erg leuk vind om te lezen. Natuurlijk heeft elke draver een eigen bijzonder karakter.
Wat leuk dat zoveel mensen dravers hebben met veel verschillende passies! Ik ga dit topic volgen.
Hier een foto van Wish:
http://www.mijnalbum.nl/Album=VIGILM74