Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:me moeder heeft al 2 leuke stofjes gehaald (roze en paars)
ik ga nog wel leuk dekje zoeken met oornetje (ga in maart naar Duitsland naar een beurs, en daar is lekker goedkoop en leuk(a)) haha
alleen gaat het rijden op het ogenblik niet zo goed met mijn pony:(
2x vandoor gegaan, 1 x op de rijvereniging (30 x 60 bak) doordat hij een zweep hoorde. maakte vluchtige bewegingen (ik had een lage suiker, heb suikerziekte namelijk) en toen bons bijna in het hek en moest me toen maar egt laten vallen. 2 wkene geleden over straat, door een trekker, hij alleen verder, spring er vanaf, en toen hij bijna de snelweg op:s maarja in de zomer rijd ik bijna elke dag, lekker vaak zo'n 12 km galopperen(dijkje op dijkje af:P), weer tegen me zus racen(a) dus het gaat wel goed komen met zijn conditie, heb er ontzettend veel zin in. gewoon gezellig, andere mensen leren kenne, mooie pony's bewonderenen gewoon de ervaring ervan, ben altijd al weg geweest van rensport, vind gewoon machtig hoe die beesten zo hard kunnen lopen (zelf kan ik het niet:p)
ik rijd met (bruin) springzadel (mag geen trainingszadel kopen, vinden ze zonde van het geld, ik koop wel, alleen het geld dan nog...) en een martingaal met borsttuig, mag dat gewoon, of is dat geen simpele martingaal?