Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
santos schreef:ben wel benieuwd naar de foto's masja. wat je vraag betreft het bloedonderzoek, dit is uitgevoerd bij de koop en ik heb haar pas een half jaar, dus dat vind ik geen optie. Ze is ook niet echt te mager, maar ik vind haar schraaltjes.
en nee, over die bloedlijn weet ik niets.
keona; wat is voordroog eigenlijk precies?? Het probleem is wel, dat wij onze eigen hooi/paardenkuil voorraad hebben aangemaakt. Het is beide van super kwaliteit. Dit durf ik te zeggen, omdat het perfect is binnengehaald. Dus om dan iets anders te gaan kopen??....is ook niet echt haalbaar.
santos schreef:tja als ze echt niet willen.
vandaag weer even rondje bak gedaan. Dit is er van de zomer weinig van gekomen. Gezien we 2 okt ons eerste onderlnge b proefje gaan rijden en donderdad a.s onze eerste les op de manege weer is, dit maar even opgepakt. ging eigenlijk super, ben tevreden. En dat terwijl er 6 andere paarden over de bakrand hingen, er twee parelhoenders contstant aan het gillen waren naast de bak en mijn bakgenootje begon te springen.
Nu donderdag nog zien dat ik haar kan overtuigen,dat ze haar mede bakgenoten niet allemaal in hoeft te halen....., dan komt alles goed