Met druk bedoel ik overigens meer gewoon onrustig hoor, heb dat een beetje ongelukkig verwoord. Het is meer dat ze in verhouding met hoe ze nu is erg druk was, staat niets in verhouding tot 'wilde' paarden die ik in de hand gehad heb

Maar gewoon onrustig ook omdat ze toen ontzettend plakte aan één ander paard daar. Ze had continu de tong eruit en was niet op haar gemak op dat moment. Snap ik ook wel hoor, allemaal nieuwe mensen, spannend

Maar zo is ze nu helemaal niet meer, ze is best op zichzelf en meestal heel rustig. Die tong hangt er echt zelden nog uit.
Het was daar ook meer de vraag of ik mezelf met haar kon zien juist omdat ze zo jong was en daar toch wat druk. Ik heb wel ervaring met jonge paarden, maar nog niet zo groen als dat zij was. Vandaar dat ik zei dat ik blij ben dat mijn vriend me heeft gepusht toch op mijn gevoel af te gaan, hij zag het paard achter de onrust. Ik was bang dat ze me teveel zou zijn, maar er werd me daar al verteld dat ze eigenlijk best heel lief is en alles snel oppakt. Geen woord aan gelogen en ik ben dus ook ontzettend blij met de begeleiding die ik gehad heb in de keuze van mijn paard.
Dat net zadelmak klopt ja, daarom heb ik haar toen nog eventjes laten staan voor ik haar ophaalde (had daar op oude stal de kans niet voor, ben dus ook ontzettend blij dat dit in overleg gewoon kon!). Ze is eigenlijk altijd ontzettend braaf geweest onder het zadel. Nog nooit gebokt/gesteigerd of weet ik veel. Ook aan de hand een heerlijk opgevoed paard dus nooit iets te klagen gehad

Ik had me geen braver paard kunnen wensen!