Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mona81 schreef:Heeft iemand nog tips wat betreft staken met buitenrijden? Samen met een ander paard doet hij het prima, maar als ik alleen ga, dan wil hij steeds omdraaien als hij iets eng vindt. Als ik erop blijf zitten, dan kom ik sowieso niet meer vooruit, hij loopt gerust achteruit een hek of een sloot in. Als ik een zweepje meeneem, dan gaat hij steigeren en bokken. Het is echt onzekerheid denk ik, maar zooooooo vervelend...
ruitje schreef:Leuk Daan dat je ook hier meeleest, misschien ook leuk om zo af en toe wat te posten dan?
Ik vind 'druk' ook een subjectief begrip, soms zie ik mensen hun paard als druk bestempelen waarvan ik denk mwaaah, eitje![]()
Andere mensen vinden hun paard braaf terwijl hij omhoog gaat en ik dus denk: stuiteren mag maar omhoog nooit....
Dus ja, wat is druk?
ruitje schreef:Leuk! Heb je nu nog iets van jezelf waar je mee rijd? Nog toekomstige monte cracks staan? Zag laatst ergens een super leuk Htje voorbij komen, was op FB geloof ik?
daandriaan schreef:Dat is wel typisch, want wij kennen haar absoluut niet als zijne idioot. Dat ze druk was, was ook niet helemaal het geval.
Ze was net zadelmak, dat wel