petitparis schreef:Niisj schreef:Langs mama's kant is het deens bloed maar papa's kant is ev vanuit duitsland
ok misschien fout uitgedrukt, maar Cassis heeft een bloedvoering waar geen enkele naam mij eigenlijk bekend van is. Maar misschien voor anderen wel
Ja, hij heeft niet gedekt in belgïe en in nederland maar een jaar, mss daarmee dat hij hier niet zo gekend is.

Geplaatst: 08-08-11 20:01
               Geplaatst: 08-08-11 20:01				         

Ik heb dit weekend ons eerste toernooi gehad met Shadow Bay, hij deed het enorm goed. Wat een knaller.
 Ik heb dit weekend ons eerste toernooi gehad met Shadow Bay, hij deed het enorm goed. Wat een knaller.  Santos: hier hetzelfde probleem een kreupele EV zonder ijzers. De mijne had zondag ook er eentje afgetrapt, gelukkig is de smid vanmorgen geweest. Maar de mijn is nu toch veroordeeld tot haar stal, want er konden maar 4 nagels gebruikt worden, dus ijzer is gedoemd om er terug onderuit te komen bij te wilde sprongen op de weide...
 Santos: hier hetzelfde probleem een kreupele EV zonder ijzers. De mijne had zondag ook er eentje afgetrapt, gelukkig is de smid vanmorgen geweest. Maar de mijn is nu toch veroordeeld tot haar stal, want er konden maar 4 nagels gebruikt worden, dus ijzer is gedoemd om er terug onderuit te komen bij te wilde sprongen op de weide...                                                         

.
 . . Mijn smid is naar drente verhuisd en is nog maar 1 dag per week in het Gooi, vandaar de lange wachttijd, hoewel........soms moest ik voorheen  ook wel 10 dagen  wachten.
 . Mijn smid is naar drente verhuisd en is nog maar 1 dag per week in het Gooi, vandaar de lange wachttijd, hoewel........soms moest ik voorheen  ook wel 10 dagen  wachten.