Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sfiejj schreef:Ik vind de rensport vreselijk. Ik vind het er zo gigantisch zielig uitzien. Ik heb er geen verstand vanmaar ik vind het er echt heeeeeel zielig uitzien en volgens mij zitte ze die paarden alleen maar te meppen!!
SaintAissa schreef:Sfiejj schreef:Ik vind de rensport vreselijk. Ik vind het er zo gigantisch zielig uitzien. Ik heb er geen verstand vanmaar ik vind het er echt heeeeeel zielig uitzien en volgens mij zitte ze die paarden alleen maar te meppen!!
zucht......![]()
ik slik en verder, no comment....
Sfiejj schreef:Ik vind de rensport vreselijk. Ik vind het er zo gigantisch zielig uitzien. Ik heb er geen verstand vanmaar ik vind het er echt heeeeeel zielig uitzien en volgens mij zitte ze die paarden alleen maar te meppen!!
classic_life schreef:wie weet of die meiden die hun proef hebben gedaan geslaagd zijn? Ik denk dat die linda dollevoet weer gezakt is... (ze ging in de paddock al aan de hol )
Galloway schreef:Ik heb nog geprobeerd in het topic van Woogy wat zinnigs te zeggen, maar aan de laatste reactie te zien is het echt zinloos. Wordt je toch moe van?
classic_life schreef:Ik denk niet dat die dollevoet hem gehaald heeft want die zat echt zo te k*tten op dat paard van dr...