Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marrit13 schreef:Wow, wat heerlijk beheerst! Fijn om naar te kijken
Tatyana schreef:jij ook thnxxWat leuk! gefeliciteerd en veel plezier met puplief!
mooie foto's dabo, heerlijk gecontroleerd...
mang schreef:Leuk topic!!Prees is vandaag vrij dus heb vandaag een lui dagjeHeb maar een topic gemaakt
[RIJ-ITP] Preza, 15 maanden bij mij.
charmedxlove schreef:@dabo ziet er goed en leuk uit johen ja was tess
nou wedstrijd zit erop met moeite...
punten nog aardig goed174 !!!
en filmpje volgt snel
springen 2 x uigebelt ( ik sprong 2 parcourtjes) maar alleen bij de laatste hindernissen en bij de dubbels het waren dubbele dubbels dus ik moest ze 2 x rijden en roi kan nog niet goed dubbels springen.
maarja inrijden ging super en toen de ring in witte hekjes DOODENG! en van galop had hij opeens ook nooit meer gehoort rechts was een ramp er lag een soort van onevenstuk dus hij springt een springt met zijn voet erop en lagg uit de galop en bleef als een draver renneneindelijk in galop viel hij er weer uit terug kunnen nemen niet netjes.. rennerig halsstrekken nergens te bekennen linkergalop aan springen super!!
maarja toen rechtuit en ik heb het gewoon zo moeilijk met dat rechtrichten ( ik wil hem nu laten masseren en iemand bij halendie lesgeeft in rechtrichten speciaal wand dat is denk ik wat hem dwars zit voor rechtdoor en rechtom dat hij gewoon totaal vast zit en eventjes losgemaakt moet worden en overnieuw beginnen met rechtrichten.. )
maarja daarna deed hij het weer super!
en toen kwamen de vooroordelen en de haatreacties die me wel erg omlaag haalden ik weet niet op reageren maar tog manege kindjes die nog nooit een draver van dichtbij hadden gezien en dan zogezegt l rijden moesten eventjes zeggen achter me rug om hoe slecht ik reed en dat ik mijn paard mishandel en dat soort dingen door hem de heledag daarzo te lopen met hem ik heb in totala met hem vandaag 5 uur gereden met zeg maar 2 uur stappen alleenmaar en met lange pauzes ertussen dus ja krijg ik van mensen van de vereniging van vind jij het wel verantwoord om 5 6 uur met je paard buiten of zoiezo te gaan rijden op een dag met je paard nou ik zo ja dat vind ik wand ik weet hoeveel conditie hij heeft en het word er alleen maar beter op krijg ik een tss en een denk dat maar je rijd heel je paard kapot :S
dus dat was minder ook de spring jury was niet blij met me omdat ik is ruzie met haar had gemaakt dus ja...
ik wet hoe ik mijn paard het beste rijd en daar hoeven andere mensen niet over te oordelen denk ik zelfmaar voelde tog wel zwaar poedersuiker als meer dan de helft van de manege zo neerbuigend doet..
Citaat:Espritje gefeliciteerd met je nieuwe pup. Hopelijk wordt je andere hondje snel rustig.
Wij gingen ook alweer naar het asiel een nieuwe poes uitzoeken, een paardagen nadat we Humphrey hadden laten inslapen.. Natuurlijk neemt zij het verdriet niet weg, maar dat hoeft ook niet. Het nieuwe diertje geef je gewoon weer de liefde die je gewend bent te geven..
En ja, vergelijken ga je doen, maar ook dat is niet erg, toch? Dingen die ze hetzelfde doen herken je, maar ook dingen die ze juist anders doen.
Veel geluk met haar!
Dabo schreef:Marrit13 schreef:Wow, wat heerlijk beheerst! Fijn om naar te kijken
thnxx!Tatyana schreef:jij ook thnxxWat leuk! gefeliciteerd en veel plezier met puplief!
mooie foto's dabo, heerlijk gecontroleerd...haha
Espritje gefeliciteerd met je nieuwe pup. Hopelijk wordt je andere hondje snel rustig.
Wij gingen ook alweer naar het asiel een nieuwe poes uitzoeken, een paardagen nadat we Humphrey hadden laten inslapen.. Natuurlijk neemt zij het verdriet niet weg, maar dat hoeft ook niet. Het nieuwe diertje geef je gewoon weer de liefde die je gewend bent te geven..
En ja, vergelijken ga je doen, maar ook dat is niet erg, toch? Dingen die ze hetzelfde doen herken je, maar ook dingen die ze juist anders doen.
Veel geluk met haar!mang schreef:Leuk topic!!Prees is vandaag vrij dus heb vandaag een lui dagjeHeb maar een topic gemaakt
[RIJ-ITP] Preza, 15 maanden bij mij.
@ Tess... daar heb je die vooroordelen weer... jammer joh! Geen slechte punten, maar niet zo'n fijne dag dus.
Maar had je 1 dressuurproef, en 2x parcoursje gesprongen? Waarom dan 5u op je paard? sorry snap ik niet helemaal? Kon je hem tussendoor niet op de trailer zetten, of was je te voet?
Volgende keer beter joh