Maar als ik het goed berijp, hoef je geen ervaring te hebben met het rennen? Je kan gewoon met je pony en je zadel en hoofdstel naar zo ponyrace en gewoon race maar. Kun je ook oefen zo afentoe dan oefenen ergens? En hoe vaak zijn die ponyraces? en rij je dan tegen andere kinderen die wel of niet daar ervaring in hebben of zijn het dan allemaal amateurs? Ik heb zelf een pony en bodyprotector. Mijn pony is een D ponytje en kan pozich wel hard rennen, maar ik denk lang niet zo hard als die echt race pony's. Het is een new forest. Zou iemand mij spesefiek andwoord willen geven? kusjes
MrTut
Geplaatst: 12-08-10 14:09
Je kunt altijd meedoen,en er doen tot nu toe geen echte racepony,s mee,iedereen die een paard/pony heeft mag meedoen,het is voor de leut/gezelligheid.kijk naar de site www.everyoneweb.com/ponyracingnl daar vind je alle info(niet de race,s op duindigt site)daar lopen wel echte renpony,s/paarden mee.En natuurlijk is er voor elke deelnemer een aandenken.
Hee MrTut:D Heel erg bedankt voor je reactie:D ,maar dan heb ik toch nog wat vragen: Aangezien ik in drenthe woon is het wel een eindje rijden, want het is toch in Noord-Holland? Of heb ik dat helemaal verkeerd? En als ik daar naar toe ga kan ik daar dan veddere vragen stellen over de wedstrijden. En dan bedoel ik gewoon met amateur ruitersd dus niet die echte die ook zoo zadel hebben enzo. Of moet je eerst een paar keer naar zo training geweest zijn? En die training wordt je dan ook geholpen hoe je je techniek kan verbeteren? O is het gewooon met heel veel paarden tegelijk rennen? En ik heb de afbeelding gezien van de trainings baan, maar is daat niet iets van endurance? Iniedergeval bedankt voor de reactie:D KUS
MrTut
Geplaatst: 12-08-10 21:42
Hallo het is niet in nh.maar in noord-brabant,de baan is voor endurance en renners te oefenen, en natuurlijk dravers,het kleine baantje 1200 mtr is voor de wedstrijd,je hoeft niet te komen oeffenen,maar het is altijd meegenomen,eerst theorie en vragen/stellen daarna oeffenritjes, je kunt yvonne ook bp en voor evt vragen gr hans
In noord-holland zijn er inderdaad ook rennen op Duindigt. Daar is het wel professioneler als hier. Of beter gezegd de mensen die daar mee doen zijn al meer ervaren. Wij proberen echt nieuwe mensen enthousiast te maken en door middel van trainingen mensen beter te maken. Daarnaast proberen wij ook ponyrennen te organiseren zodat je de dingen die je geleerd hebt toe kunt passen.
Groenn
Geplaatst: 15-08-10 18:46
Tot wanneer kan je inschrijven voor 26 sept?
Laatst bijgewerkt door Groenn op 15-08-10 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Hee Anouk, jij had toch meegedaan vandaag op duindigt? Hoe ging het, en wie heeft er gewonnen?
keona
Geplaatst: 15-08-10 19:09
wat leuk zo'n pony rennen,alleen staat er op de site dat er bij de categorieen volbloeds mogen starten en iets verder staat paarden die niet mee mogen doen volbloeden.dus dit snap ik niet zo goed.ik vind het wel erg interessant is het ook mogelijk om eerst gewoon eens te komen kijken enz.gr
Hey Anouk, We moeten eerst even kijken of het allemaal door kan gaan. Omdat we in een keer veel meer vergunningen moeten hebben. Maar als het door gaat kan er tot 13 september ingeschreven worden.
Okee dan Yvonne! Ik hoop het als het goed is kan ik wel mee met trainingsdag :d weet je hoe die dag er een beetje uit gaat zxien? x
romy_b
Geplaatst: 15-08-10 21:43
ik had nog een vraagje, moet je weer het hele eind eerst zelf daarna toe gallopperen zoals in duindigt?
keona
Geplaatst: 15-08-10 22:07
mag je nu mee race met een engelse volbloed die nog nooit op de baan gelopen heeft? en tot welke leeftijd mag je mee doen.ik zou ook graag eens gewoon komen kijken is dit mogelijk
ja je mag mee doen met een engels volbloed en tot elke leeftijd van zowel ruiter als paard. Indien de ruiter die mee doet en het paard natuurlijk in goede conditie verkeren, maar dat lijkt me logisch. En komen kijken mag altijd!!
Nadineh
Geplaatst: 16-08-10 11:13
12 septembe shetland race in wassenaar op duindigt