Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Plus dat je het met het ruwvoer ook al niet kan controleren. Wellicht krijgen ze voldoende mineralen binnen met 2x hooi, maar weer niet voldoende voedingsstoffen.
En hij staat op stro. Dat blijft toch wel favoriet bij Flash. 
darkadia schreef:Leuk weer een update!! Heeft FAI er nu zelf ook alweer op gereden? Zitten toch al nette stukjes bij ook in de galop
moet nog een hoop leren,maar ik begrijp wel wat de bedoeling is!

)
dat is echt een super pluspunt! 
maar daar vinden we aardig een midden weg in... Maar al met al ben ik echt wel blij met hoe de les ging!
Ik merk het ook met ander paardje wat ik rijd (geen draver), maar zodra ik denk: ow dat vindt ze spannend, dan gaat ze dus juist kijken en gespannen doen. Ontspan ik en rij ik gewoon door, dan let ze op mij en is er niks aan de hand 
Beauty26 schreef:Ook vind hij de ontspanning nog moeilijk, maar zodra ik ontspan ( ik wil nog wel eens spanning opbouwen) en recht op ga zitten ( door de spanning ga ik voor over zitten) en als ik rechtop zit en ga ontspannen, gaat mijn paardje ook ontspannen!
Chouchou schreef:Naast een krukje stilstaan is blijkbaar een stuk makkelijker.
Kwestie van mee laten denken, dat doen ze graag
Vanavond eerst de osteopaat weer voor controle en dan maar een poging tot een paar dagen rust...
Nu ben ik doorgaans alleen, dus daar heb ik dan weer niet zoveel last van. Maar idd even paar keer minder consequent en/of teveel met andere dingen bezig, en dan sluipt zo'n slechte gewoonte er wel snel weer in ja