Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Buiten rijden was hier geen optie. Over het terrein lopen was al een uitdaging, haha.
ruitje schreef:Bijzonder dat melissa zwarter is dan andere jaren, minder zonuren dit jaar?

Heerlijk die buitenritten, daar heb ik ook echt weer zin in

Ze staat nog wel steeds op dezelfde stalling, maar in een andere wei. Ik ben druk bezig met een weidemaatje voor haar vinden, maar in deze periode van het jaar lijkt het lastig om andere mensen aan te trekken. In het voorjaar komen er altijd veel mensen aankloppen terwijl het overvol is, nu is er wel plek maar heeft iedereen eigenlijk wel gesetteld voor de winter. Gelukkig heeft ze nog 4 buren naast haar, dus ze is niet helemaal alleen. Vandaag was ook gelijk de eerste dag dat ze weer helemaal los mocht buiten na de hoefzweer, dat gaat helemaal goed! In het begin was het even lekker rennen en springen, daarna was ze eigenlijk ook wel weer snel rustig, dus ik heb er wel vertrouwen in dat ze ook in dit weitje gaat wennen.

Vooral dat eerste filmpje, maar daar is het denk ik nog wat lastiger omdat de binnenbak kleiner is.
Maar dit is wel prettiger buiten, veel meer overzicht.