Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) .
. En dat is dus deze week.
. Maar het is ons eerste trainingspaard, dus voor ons ook boeiend om het hier neer te zetten en te kijken wat jullie reacties zijn. Had het namelijk ook al op Facebook gezet, maar ben al mijn internetkennissen ontzettend dankbaar. Dankzij jullie ben ik zo gegroeid dit jaar, omdat jullie reclame voor mij hebben gemaakt maar ook omdat jullie feedback geven over de omscholing/verkoop. Dus ook de mensen in dit topic wil ik bedanken voor het afgelopen jaar, sommigen hebben misschien niet door wat ik met je mening of advies heb gedaan, maar ik heb alles opgepikt. Anderen hebben misschien geen mening gegeven maar door hun altijd leuke reacties op topics wel het vertrouwen om deze stap te maken. Dus bedankt
. De overgang naar de galop gaat de ene keer nog beter dan de andere keer, ze bokt soms wel en soms niet. Maar als ze nu bokt dan blijft het bij 1 bok i.p.v. het hele salvo wat ze in het begin gaf. Daarnaast zijn er ook keren dat ze dat wel heel erg goed doet, dus ook daar zie ik zeker vooruitgang.
)
Lief hoofdje heeft ze.