Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kunnen dus ook weer lekker gaan trainen. Hij was direct een stuk voorwaartser, hoewel dat ook best door het stormachtige weer geweest kan zijn haha. Maar met losgooien ervoor was ie ook relaxt. Toppaardje
. Dit geeft ze al in vrij kleine signalen aan bij dingen die ze wel kan, het is dus echt in haar systeem gaan zitten. Als je het wil zien, zie je het namelijk al ruim voordat je bij de galop bent.
Ben benieuwd hoe het over een poosje gaat! 
En ik zie in het filmpje ook precies wat je bedoelt. Wel leuk dat jij en FAI ons een kijkje geven in hoe de training gaat 
En zo zie je maar weer dat een goede omscholing met goede instructie (met verstand van zaken) enorm belangrijk is. Gelukkig is Kyara bij jullie nu in goede handen. 
Ze staat nu op stal met haar hoef in een hoefzak met watten en betadine. Ze is wel heel zielig want ze kan geen contact maken met de andere paarden, ze staat helemaal alleen
Ik heb het opgegeven met Randy, misschien is het niet voor iedereen weggelegd.
, waarvan twee al hun hele leven in de dravers zitten en de ander jaren op een westernstal heeft gewerkt. Het zit hem vooral in de hoeveelheid paarden die je in je leven ziet, van elk paard leer je. Zoals Angelique( Cer) altijd zegt: paarden vertellen jou hoe ze gereden willen worden.
. Don't be to hard on yourself, vind wat ik in het andere topic las bijvoorbeeld echt getuigen van enorm veel wijsheid, dat je op die manier ervoor kiest om je aan te passen aan je paard, respect!
Nou, klinkt als een super team in elk geval, ik begrijp helemaal wat je bedoelt, met een draver in een plaatje duwen. Soms is het wel moeilijk om een plaatje los te laten

Op een gegeven moment zul je inderdaad eens moeten kijken hoe groot je rondje is geweest en hoe lang je daarover gedaan hebt.
Ik was ook al 3x startgerechtigd voor klasse 3 geloof ik, maar die geplande 80 km. durfde ik toch niet aan en toen Salty een luchtweginfectie kreeg, heb ik helemaal niet meer gestart. Gewoon lekker lol met mijn knol in het bos en niet meer 'moeten' trainen
TREC gaat op een lager tempo, en als ik haar klasse 3 klaar heb, kan ik er tijdens de TREC niets mee beginnen omdat ze dan teveel energie over heeft

Vind het ook enorm jammer dat sinds we verhuisd zijn van stal naar Katwijk aan Zee, de buitenrij mogelijkheden enorm beperkt zijn. We zitten 20 meter van het strand, maar verder kun je geen kant op. Of je moet er een langere tocht van maken dan kun je de duinen in bij Wassenaar. Dat wil ik dit voorjaar met een stalgenote gaan doen.
Even een pauze bij de pannenkoekenboerderij en dan weer terug