Ach vandaag is het pas dinsdag. Sorry het is hier leuk en vol programma. Ik vond het al zo raar die stilte hier in het topic. Hahahahaha. Bedankt!
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-25 07:29
Het is vandaag
Raceday, met kleine slag om de arm als de grasbaan veilig is om op te koersen na de forse regenbuien vannacht.
Vraag Is er iets waar jullie nieuwsgierig naar zijn wat ik kan filmen vandaag. Achter de schermen of juist op de baan. Laat maar weten, dan zal uk kijken of ik het vast kan leggen.
Keep calm it is raceday today
En bedankt voor jullie support......ik zal het Madness influisteren ik vind het zo leuk dat jullie meekijken en aanmoedigen
Ik duim dat de baan veilig is vandaag, en zo ja, heel veel succes! Ik weet natuurlijk hoe het werkt, maar misschien is het interessant om het in- of uitspannen te laten zien?
Ik vind het wel weer eens leuk om het inspannen op film te zien! Het liefst met uitleg van die prachtige trainer van jullie! En het warmlopen, de happy face van madness!
Het inspannen, ja, dat lijkt me leerzaam. Vooral hoe het klik-systeem werkt en dat een draver niet met z'n borst trekt en zo. Plus wat er evt aan toeters en bellen aan het hoofdstel zit (niet heel veel bij Madness volgens mij)
Graag sluit ik mij aan bij Prompter, Jolliegirl en Ibbel. Inspannen en harnachement inderdaad.
Jolliegirl
Geplaatst: 16-07-25 17:52
Zit er klaar voor!
Hij heeft er weer zin in zo te zien!
senna21
Geplaatst: 16-07-25 17:54
Filmpjes zijn altijd leuk. Het inspannen, losrijden en het uitstappen...dan leg je meestal flinke afstanden af. Ik ben benieuwd of het vanavond nog doorgaat. Er is al veel water gevallen en voorlopig wordt het nog niet droog.
Jolliegirl
Geplaatst: 16-07-25 17:59
Ahh mooi gelopen!! Jammer op de laatste meters toch geklopt
Wouw wat mooi om te zien. Goed gedaan. Volgens mij bij de start had hij tijd nodig om voorop te komen en ik denk dat dit net teveel kracht koste om als eerste over de finish te komen. Maar mén wat is hij sterk en gemotiveerd. Echt zo mooi om te zien! Een mooie tweede plaats!
Precies, een fractie van......ik schrijf niet voor niets een mooie tweede plaats, want het scheelt zo weinig.
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-25 20:51
Allemaal de groeten van Madness
Samen chillen op de wagen met Madness na de koers, terwijl zijn zusje ana het koersen is. Quality time voor mij Hij is nu lekker op weg naar huis en wij ook.