Oh wauw leuk ruitje! Je bent duidelijk beter in mijn paard naspeuren dan ikzelf haha. Thanks Toch leuk dat er nog best wat te vinden is over zo'n onbekend en niet succesvol paard.
Haha mocht iemand nog oude foto's of info weten over Dylan Thomas dan houd ik me ook aanbevolen Zou hem ook wel als babypaard willen zien Weet dat ie bij M.Vergay jr. vandaan komt en via Patrick de Haan naar Stal Westfriesedijk gegaan is iig.
Ik heb via ndr gekeken welke koersen die heeft gelopen en waar en wat zijn startnummer was. Vanuit daar heb ik foto's gevonden van die koersen! misschien hebben jullie er wat aan!
yza1987
Geplaatst: 07-12-14 22:58
Wat leuk zeg, zulke foto's! Heb ik helaas ook niet van Bruno. Hij is trouwens ook echt fris de laatste dagen. Moet hem bezig houden anders ziet hij spoken. En als ik nog maar 1 seconde in het zadel zit, is het meteen vol gas! Maar is ook wel fijn, loopt wel lekker door
Beauty26
Geplaatst: 09-12-14 18:54
xsjoukjex is de DA vandaag nog geweest?? Wee je al meer???
Freya had vandaag vrij, was overdag zelf druk dus had geen tijd om ook te rijden. Gister nog een ritje in de stromende regen, maar was fijn! Het eerste half jaar was ze echt niet te genieten als het regende, nu lijkt het haar niet meer zoveel uit te maken gelukkig Misschien zelfs wel lekker verkoelend met haar wintervacht!
Beauty26
Geplaatst: 09-12-14 19:44
Hihi komt me bekend voor chouchou die van verafschuwt regen!
Flash die haat regen. Rijden gaat nog wel zolang ik hem goed bezig hou, maar wandelen.. dan draait ie gewoon om
Morgen ga ik weer rijden. Eens kijken of hij nog steeds zo fris is.
Es_ther
Geplaatst: 09-12-14 20:46
Haha als ik op buitenrit ga met Calli en het begint te regenen is het kont omdraaien en zie hem dan maar vooruit te krijgen. Maar in de wei staat ie met regen buiten, terwijl de stal gewoon los is..
Vandaag weer lekker gereden met knolliebollie! Zondag hebben we weer wedstrijd, en ben benieuwd. Hij loopt wel constanter en is beter aan het been, maar het is en blijft een Calli .
Als het regende tijdens de lessen en de instructrice een paraplu had stopte die met waar die mee bezig was en ging die rechtstreeks naar haar toe en met zijn hoofd onder de paraplu staan. Was nog altijd een aardige klus om hem weer aan de 'praat' te krijgen.
Hahaha leuk om de ervaringen te lezen met regen... Die van mij vind de paraplu maar eng...
Es_ther
Geplaatst: 09-12-14 22:03
Zegt genoeg .
Beauty26
Geplaatst: 09-12-14 22:44
Haha nou hoef ik bij die van mij niet te proberen! Is echt een schi*terd soms...
xsjoukjex
Geplaatst: 09-12-14 22:51
Beauty26 schreef:
xsjoukjex is de DA vandaag nog geweest?? Wee je al meer???
En hoe is het met de rest van de dravers???
Nee ik ga morgen bellen!
WendyBZ
Geplaatst: 10-12-14 11:01
ruitje schreef:
Leuk al die projectjes( he Wendy , weet zeker dat die ook zit te zoeken )
Bezigheidstherapie
Tammy is ook geen fan van regen Nou heeft ze de mazzel dat haar halsdeken vrij groot uitvalt, ik tref haar regelmatig aan met haar oren binnenboord, en volgens mij vindt ze dat helemaal niet erg
Es_ther
Geplaatst: 10-12-14 11:30
Haha had Calli laatst ook. Was net te laat met foto, zn oren waren gewoon 'weg" .
@Beauty. Ik ben ook heel blij dat we dit zo kunnen! Hebben een nogal moeilijke start gehad, paardlief eigen wil, baasjelief eigen wil, dus dat botste nog wel eens . Maar nu zijn we wel maatjes geworden, ook wel met ruzie, maar dat houdt onze relatie gezond .
Hahahaha ja als die van mij t kon, dan had ie gedaan! Die van mij is ook heerlijk eigenwijs! In t begin was t ff zoeken, want als meneer rechts wou gingen we rechts, maar nu hebben we leren samen werken! Hihi t is nog wel echt een clown!.
Zooo Freya was enorm druk vandaag. Natuurlijk overal plassen en die ontwijkt ze alsof haar leven er vanaf hangt, je zou maar natte voetjes krijgen! En toen kwamen we een kinderwagen tegen, normaal helemaal geen probleem, nu wist ze niet hoe snel ze moest omdraaien. Ik zag mijn hartslagmeter al de hoogte in gaan naar 170! Maar komt waarschijnlijk niet helemaal door haar of het weer alleen, ik was zelf ook erg gespannen door een eerdere discussie, dat moet ze ook gevoeld hebben. Mooie spiegel altijd.