Ik denk dat zo'n paard als Madness alle kansen krijgt om paard te zijn en daardoor de balans met trainen zo goed is met zijn trainer dat dit het resultaat is. Wat een dier,
Holymoly wat een krachtpatser is Madness. Ongelooflijk wat knap zo.
YvonneV
Geplaatst: 11-07-25 23:49
janouk schreef:
Na de koers win ik het van Madje
Tijdens ook.
Albertina71
Geplaatst: 11-07-25 23:55
Wat een paard! Die arrogante kop vooraf, dat was dus helemaal terecht Gefeliciteerd!
Paardenfann4
Geplaatst: 12-07-25 00:08
Gefeliciteerd, wat een geweldig paard is Madness! Het lijkt alsof hij door heeft wanneer hij richting de finish loopt en dan niemand voorbij wil laten gaan.
Gefeliciteerd, wat een geweldig paard is Madness! Het lijkt alsof hij door heeft wanneer hij richting de finish loopt en dan niemand voorbij wil laten gaan.
Zo lijkt het inderdaad ik dacht precies hetzelfde..Het lijkt wel of hij weet "it 's show time".
Baby Madness, lekker bekkie, samen met moeder Zoe W Foto M. Van der Meulen
Toen had hij al the look: this is me
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-25 10:41
Beetje snel, maar Emmeloord is ingepland voor woensdag en Madness is in de race voor de grasbanen competitie. Hij is goed hersteld, fit en in topvorm.
Woensdag 16 juli 2025, Emmeloord, koers 3, startnummer 3, 17.56u op het gras over 2080 meter. Over de middenafstand. Serieus snelle paarden rondom hem heen. Wij gaan het zien. Wij hebben er zin in.
Als je live online mee wil kijken, hieronder de link.
En als je in de buurt bent van Emmeloord: je bent meer dan welkom om live mee te kijken op de baan en Madness te ontmoeten. Hoe meer knuffels hoe beter hij het vindt. Gezelligheidsdier.
Ben net thuis en wacht dus op het resultaat en de link. Ik kon het onmogelijk live zien, iets met vakantie tijd en volwassen kleinkind hier dat geweldig is.
Ibbel
Geplaatst: 15-07-25 19:11
pien_2010 schreef:
Ben net thuis en wacht dus op het resultaat en de link. Ik kon het onmogelijk live zien, iets met vakantie tijd en volwassen kleinkind hier dat geweldig is.