Tap In is een bruinroan. Wat ik zo kan vinden komt het via de moeder en de vader daarvan, dat is ook een schimmel. Valt helemaal terug te voeren op een Engels volbloed uit 1726
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van de week aan de longeerlijn met zijn voorbenen aan het slaan, bokken, plat door de bocht in volle galop.
Onder het zadel is hij wel te doen, maar erg fris. Vind het stiekem wel fijn, hij loopt zelden zo actief
Hij heeft wel veel bekijks op deze manier in elk geval haha.
Chouchou schreef:Het lemerveld ken ik niet, bedoel je het Leersumse Veld?Daar sta ik heel dichtbij, rij ik zeker wel 3 keer per week
Of doelde je niet op mijn omgeving?
Hm ik zocht net een bepaalde foto maar volgens mij ben ik helaas een flink deel van mijn foto's kwijtgeraakt bij het overzetten naar de computer, maar ik kan wel twee andere laten zien
[ [url=m/MhYxAy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cy7pgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als schimmel is ze best wat anders dan de meest typische Dravers! Heb ook even het begin van het topic een beetje doorgebladerd en daar kom ik een foto van haar vader tegen, Tap In! Het ging toen net over wat andere kleurtjes dan bruin, dat heeft zij dus ook van haar vader meekregen
Weet niet of die slechte resultaten ook terug te vinden zouden moeten zijn, maar ik kan ze ook niet vinden. Dit is wat de vorige eigenaar mij vertelde. Had het ook wel leuk gevonden om foto's van haar te hebben van hoe ze in een koers was!
.
, weet zeker dat die ook zit te zoeken
)