precies. En dat draven kun je opbouwen naar heeeel lang galloperen. En tjha iedereen zit met het weer dus iedereen kan minder trainen als gepland. voordat ik het vergeet. Bianca vd Harst stelt dekens beschikbaar voor de winnaars van de ponyrennen. voor degene die het niet weten,eetkraampje op het stallenterrein.
romy_b
Geplaatst: 04-02-09 17:57
Oke leuk dan ga ik dat ook wel even doen. En leuk dat er dekentjes gesponsord worden ..
En zijn er al meer mensen die een brief gestuurd hebben??
x_hielke_x
Geplaatst: 09-02-09 19:07
ja. het lijkt me echt heel leuk als het op tv zou komen. ik vind dat er zowiezo te wijnig paardensport op tv is. ze zenden veer meer auto's,motor's en en oetbal bijvoorbeeld uit.
uhmm... ik heb geen idee wat jullie buget is... en zo... maar mischien dat je een reclame dinges hier op bokt kan zetten (je weet wel boven aan de pagina)
We hebben vooral nog veel shetjes nodig. maar jha waar vind je die.
Anoniem
Geplaatst: 11-02-09 21:27
kyrkelover schreef:
nou niet veel in ieder geval we hebben weinig geld en niet veel sponsoren, dus we gebruiken al het geld voor bekers en zo.
oke dat is te begrijpen idd... uhmm tsja het is nu nog te vroeg maar mischien plaatselijke kranten bellen of die mischien een stukje willen komen schrijven... maarja dat is ook niet echt promoten dat is namelijk allemaal op de dagzelf...
Yffiejj
Geplaatst: 11-02-09 21:28
kyrkelover schreef:
op de shetland indoor 4 april lopen heeeel veel shetjes
Anoniem
Geplaatst: 11-02-09 21:28
Yffiejj schreef:
ik weet nog wel een stal waar ik het op kan hangen en ruitershops ken ik er genoeg (ik ben een ruistershop bezoeker )
ik ook wel xD dus dat zou wel moeten lukken xD
en shetjes tsja idd waar haal je die idd vandaan.
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-09 21:31
Yffiejj schreef:
kyrkelover schreef:
op de shetland indoor 4 april lopen heeeel veel shetjes
Kom jij dan niet heel toevallig op die shetlanderdag??