. De toenmalige tuiger van mijn man, leek nagenoeg kaal. die was in de winter altijd spiegelglad, maar heeft het ook nooit koud gehad.
 . De toenmalige tuiger van mijn man, leek nagenoeg kaal. die was in de winter altijd spiegelglad, maar heeft het ook nooit koud gehad.-volgens mij kun je geen oordeel geven over de vachtdikte die je ziet, dat is gewoon per paard verschillend.
-Ik heb inmiddels gehoord dat veel meer paarden het koud hebben gehad, die dag en zijn binnengezet . Het was gewoon een erg koude natte dag.
Ik kijk het dus nog maar even aan en laat haar lekker wennen.
Een schuilstal heb ik niet. Wel gewoon losse stallen waar ze in de winter s'nachts ingaan. (hoewel de exzeem pony van mijn zoon gaat elke avond naar binnen) en als het nodig is, dit heb ik gelukkig zelf in de hand.
Ik zal de link doorlezen, bedankt... overigens, groeit het gras hier nu weelderig, ik hoef nu echt niet met hooi aan te komen hoor
 (zlefs haar dagelijkse extra schepje bix, deelt ze nu gewoon met haar weidegenootjes)
 (zlefs haar dagelijkse extra schepje bix, deelt ze nu gewoon met haar weidegenootjes)                                                         

Geplaatst: 29-07-11 22:07
               Geplaatst: 29-07-11 22:07				         

Ik heb nu nog 2 KWPN-ners. Ravje is verkocht en als we hem weg gaan brengen halen we een Engels Volbloed van een vriendin op. Heb ik als huwelijkscadeau gekregen!
 Ik heb nu nog 2 KWPN-ners. Ravje is verkocht en als we hem weg gaan brengen halen we een Engels Volbloed van een vriendin op. Heb ik als huwelijkscadeau gekregen! 

sorry nu zie ik pas de afkortingen van de rassen/stamboeken... als je op op de site van de jockeyclub (elk land heeft een aparte site) gaat, kan je soms opvragen of een bepaald paard daar uitgebracht is en eventueel gewonnen heeft.
 sorry nu zie ik pas de afkortingen van de rassen/stamboeken... als je op op de site van de jockeyclub (elk land heeft een aparte site) gaat, kan je soms opvragen of een bepaald paard daar uitgebracht is en eventueel gewonnen heeft.