Dressuur met je draver. (serieus)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tatyana

Re: Dressuur met je draver. (serieus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:16

Ja vooroordelen... De meeste die mijn merrie gewoon zien staan denken dat het een quarter is ;)
Gelukkig heb ik nog niet echt negatieve reacties gehad, maar mijn reactie is altijd, "Die van mij is tenminste lief ;) ".

Succes en veel plezier op de clinic dabo.

Gave foto's espritje!

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:06

Toen de DA voor het eerst kwam voor Prees en haar ras enzo moest invullen, zei hij 'NRPS'ertje zeker??'
uhh nee :') een draver. (toen dacht ik, nou gaat het komen)
Maar hij vond het helemaal leuk :D

Atalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 23:01

Mijn DA en bekapster vinden allebei dravers fijne paarden, omdat ze vaak zo makkelijk zijn tijdens de behandelingen! Verder spreek ik vooral recreatieruiters en van hen heb ik nog nooit iets negatiefs over dravers gehoord.

Ik zal niks meer kunnen toevoegen aan dit topic voorlopig, ik moet strikt rust houden in laatste fase zwangerschap, mag zelfs niet meer wandelen, zelfstandig autorijden, nada; dus mijn paard heeft nu ook echt vakantie. Jammer want ik vond het wel fijn om onze training met grondwerk op peil te houden. Maar ja zit niks anders op. Ik blijf wel meegenieten van wat jullie zoal laten zien!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 23:23

Oh Atalanta, hoelang moet je nog? Veel sterkte hoor, luister maar goed naar de dokters, zet jij straks een gezond kindje op de wereld! :)

Mijn fotografe kan morgen niet... balen, nouja, ik vind wel iemand die ik mijn camera in handen kan drukken om een paar foto's/filmpjes te maken haha :)

gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 23:52

Oeeh, leuk een kindje op komst! :)

En leuk joh, je clinic ( @ Dabo ), inderdaad wel iemand zoeken die foto's kan maken!

Een voordeel er aan vind ik als mensen zeggen; nou je kan toch leuk sturen met dat DRAVERTJE. En dan zeg ik altijd maar: jaaa, ze is ook een paard hè, zo zie je maar. Haha :)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 06:24

Atalanta schreef:
Ik zal niks meer kunnen toevoegen aan dit topic voorlopig, ik moet strikt rust houden in laatste fase zwangerschap, mag zelfs niet meer wandelen, zelfstandig autorijden, nada; dus mijn paard heeft nu ook echt vakantie. Jammer want ik vond het wel fijn om onze training met grondwerk op peil te houden. Maar ja zit niks anders op. Ik blijf wel meegenieten van wat jullie zoal laten zien!

Boxrust? :+

Ik zeg het gewoon, maar iedereen die me kent weet dat ik een draverliefhebber (of draverpurist, aldus een andere bokker := ) ben :+

charmedxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 08:47

haha vooroordelen ik heb er 2 gehad wil je nou echt iets bereiken met een draver en die kunnen geen galop dus daar kom je nooit ver mee :+ maarja toen ging het dravertje lopen... en hoorde je de krekels kraken xD
op stal word er ook allemaal gezegt van kijk nou ze heeft ene draver maar die kan lopen!

niets van aantrekken en laten zien dat het wel kan ;)

veel suc6 vandaag dabo met je clinic!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 08:54

thnx mensen, ben er klaar voor :D

hahah wendy, 'boxrust' :D

AramisJames

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:22

Jammer dat je niks meer mag Atalanta, maar het is voor het goede doel en je paard vindt wat extra vakantie vast niet erg ;)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:24

Atlanta rustig aan idd, hoop dat de laatste loodjes een beetje mee zullen vallen voor je en dat je dan een prachtige baby in je armen mag hebben, weet je al wat het gaat worden, of is dat geheim? :)

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:01

Goed luisteren naar je dokter Atlanta... Je paard zal een beetje vakantie vast niet erg vinden en boxrust bij jou is voor je kleine straks alles waard geweest!

Atalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 13:44

Haha boxrust, da's wel een toepasselijke term :) Moet me er wel strikt aan houden anders wordt het bedrust in het ziekenhuis. Ik ben 9 november uitgerekend maar het ligt eraan hoe het gaat komende tijd, of de baby evt eerder gehaald moet worden. Ik hoop dat het allemaal nog een beetje zijn natuurlijke gang kan gaan, ben niet zo van de ziekenhuizen en ingrepen, maar goed we zullen zien. Het wordt een jongetje trouwens, is geen geheim ;)
Maar goed is allemaal een beetje offtopic, baalde vooral dat ik niks meer kan/mag, zwangerschap en paard gaat dus niet bij iedereen goed samen. Ben al erg blij dat ze 24/7 buiten staat, gevoerd en in de gaten gehouden wordt en niet gemest hoeft te worden enzo, anders had ik echt een verzorgster ergens vandaan moeten toveren. Ik weet vrij zeker dat ze vakantie inderdaad niet erg vindt, haar grootste hobby is eten en zo lang dat volop kan is ze wel tevreden }:0

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 14:34

9 november dat is al best heel snel, ga voor je duimen dat alles voorspoedig blijft gaan, fijn dat je je niet druk hoeft te maken over je paard, is vaak nog een enorm geregel anders en geeft zo toch rust :)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 17:54

Nou inderdaad, je paard is in elk geval goed verzorgd, staat lekker van d'r vakantie te genieten dus daar hoef je je niet druk om te maken :)

Nou, clinic was super leuk!! Heb heerlijk gereden, Bell was super braaf, even wel een spanningsmoment toen Lotje een van de andere ruiters VOORWAARTS ging schreeuwen, over de speaker die daar in de hoek van de bak stond... Bella is nogal gevoelig op geluid ;)
Er zijn foto's gemaakt, en ook een filmpje, die staan nog op mijn telefoon, en pluk ik er vanavond wel af.
Nu eerst ff lekker opwarmen, en patatjes eten hihi :D

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:00

hahaha leuk, ben benieuwd :)

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:47

Fijn dat het goed ging! Ben benieuwd naar de foto's :)

charmedxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:55

leuk dat het goed ging dabo :D!!
benieuwt naar de foto's:P

nou morgen wedstrijd roi die staat helemaal in de knotten gewassen en al alleen waren zijn manen een beetje kort dus zijn de knotjes een beetje raar :P

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 20:24

Veel succes alvast, Charmedlove! :) (wat was je echte naam ook weer? Tess he?)

Nouuuuu foto's dus!! Ze zijn met mijn telefoon gemaakt, maar zijn geen TE beroerde kwaliteit! :D :D
    Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

filmpjes ben ik nog aan het overhalen.. sowieso zit daar een goede bij, knappe kwaliteit, ook met mijn telefoon gemaakt! :D
Die ga ik zo ff uppen naar youtube :D

apache1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 20:42

ziet er goed uit dabo,mooi paardje is het toch,ben benieuwd naar je filmpje.
succes charmedxlove.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 20:44

Dankje! :)

Fillemmm:

Mijn knappe draverrrrrr <3

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 20:55

zijn mooie foto's hoor voor een mobieltje, mooi zo in t zwart/wit, Bella ziet er goed uit in je filmpje :D

apache1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 20:57

ziet er leuk uit,narbella loopt lekker ontspannen,
vandaag weer dressuur gereden en ben bezig met schouderbinnenwaarts op de volte,dat snapt hij wel,maar op de rechte lijn nog niet erg.daarna buiten gereden en was haast niet te houden,hij had het zo naar zijn zin,en opeens kwam er een doberman uit de bosjes,dus schoot hij meteen helemaal 10 meter zijwaarts richting sloot.het is ook weer frisser dus dat merk je wel. :wave:

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 20:59

Netjes hoor Dabo :D

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 21:05

jaaa dat merken we allemaal wel denk ik, dat het frisser wordt haha.
Thx Miepie, niet helemaal wedstrijdtenue, maar toch netjes. Had alleen een iets langere bodywarmer moeten hebben zie ik op sommige foto's! :o whaha
jij ook thnx apache, er zaten wel wat gespannen stukjes tussen hoor, er is een geluidsinstallatie, en die box stond links achterin de bak, Lotje had een oortje met microfoontje en het geluid kwam dus uit die hoek. Als Lotje haar stem verhefde, en dat deed ze wel eens hahaha dan reageerde Bella daar best wel heftig op. Maar over het algemeen was ze lekker ontspannen :D

thnx Mang! :)

AramisJames

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 21:55

Jullie zien er netjes uit Dabo :D . Lijkt me een heel leuke ervaring iig!