Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik heb een draver, en wilde graag een keer mee doen aan een race, maar dat is voor zover ik weet voor pony's. twin is 1.64... geen pony dus helaas.. nu de vraag, weet iemand of zo ook zulk soort race's voor paarden doen? het liefst in draf
ik hoop dat jullie iets weten! prom schreef:JA misschien weten jullie het hier?Ik heb een draver, en wilde graag een keer mee doen aan een race, maar dat is voor zover ik weet voor pony's. twin is 1.64... geen pony dus helaas.. nu de vraag, weet iemand of zo ook zulk soort race's voor paarden doen? het liefst in draf
ik hoop dat jullie iets weten!
racinggirl schreef:prom schreef:JA misschien weten jullie het hier?Ik heb een draver, en wilde graag een keer mee doen aan een race, maar dat is voor zover ik weet voor pony's. twin is 1.64... geen pony dus helaas.. nu de vraag, weet iemand of zo ook zulk soort race's voor paarden doen? het liefst in draf
ik hoop dat jullie iets weten!
Ja bij Kyrkelover hier op bokt
Jawel, je mag altijd meedoen,al weeg je 70 kg(of dat goed is voor de pony ?) het gaat om een minimum gewicht,om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. vb.een pony loopt met iemand erop van 25kg makkelijker dan iemand van 60 kg, de gewichten zijn de minimale gewichten die de pony moet dragen, maar je moet er niet veel drukte ommaken het gaat toch om de leut
en met deze dingen willen we de ruiters een beetje laten proeven hoe het in het echt gaat op de renbanen, hoop dat je hier wat aan hebt gr hans med. org. 
Thnx ook voor 't berichtje via hyves

suikermeisje schreef:leuke poster Yvonne,
mijn nichtje wil ook heel graag mee gaan doen,
ze is pas 5, dus ze mag nog even lekker wachtten,
wel is ze heel hard aan het oefenen
http://www.youtube.com/watch?v=Eg6Kbzo9rA0
)