Ons jaar in beeld
.[EJL-ITP] 2014 met Draver Calli!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Ben namelijk sinds vorige week ook eindelijk eigenaar van een paardje en het is ook een onwijs leuke lieve draver
het is een wat kleiner vos merrietje met de naam Una (officieel Une de Pink) ga lekker veel met haar buitenrijden en heeeel misschien een beetje dressuur rijden
maar voor dat laatste moet madame het wel leuk vinden want ik ga het zeker niet regelmatig doen maar vind af en toe wel grappig
Frummels schreef:Fijn is dat he, als het goed gaat. Ik loop dan ook heel de dag als een idioot te grijnzen
Word je trouwens niet gek van dat dekje? Dat het zo enorm naar achteren kruipt.
. Dekje schuift idd naar achter.. iemand een oplossing daarvoor?
ruitje schreef:Hey Nickert, ben jij degene met wie ik gemaild had en wie ik doorverwezen had naar Une?
Gouden merrie, zag laatst op Facebook ook een kind van haar beleerd worden, ben benieuwd hoe ze het in de nafok doet
) net voor de neus heb weggekaapt
Kwam haar tegen op marktplaats en direct een afspraak gemaakt voor later die week! Ik weet inderdaad dat ze bezig zijn met haar zoon en dat dat ook de reden was dat ze verkocht is, eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het met die zoon gaat, ik weet wel dat hij binnen kort terug komt uit de opfok! ik zou de vorige eigenaar eens kunnen vragen want ik heb af en toe nog wel contact met hem! 

ruitje schreef:Nee hoor dat hoeft niet, ik ken degene bij wie haar zoon staat
Ik had haar getipt voor ze op Marktplaats stond, dus die mensen zullen haar dan niet gekocht hebben, des te leuker voor jou
Hoop dat je veel plezier van haar krijgt!
ja idd ben er ongelofelijk blij mee
vooral als ik dan zie wat ze allemaal gedaan heeft (is nog niet super bijzonder, maar als je opgegroeid bent tussen manege paarden is het toch al heel wat)

www.huybers.com 
ruitje schreef:Het leukste aan een gewonnen koers is dat je dan in ieder geval achter een koersfoto kan komen