Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
druppeltje schreef:Gefeliciteerd! Ik ben een echte meelezer maar deze overwinning was wel heel gaaf!
Vraagje, wat bedoelde de commentator met "de kleppen zijn nog dicht" en dar ze later open gaan. Zijn dat de oogkleppen?
druppeltje schreef:Gefeliciteerd! Ik ben een echte meelezer maar deze overwinning was wel heel gaaf!
Vraagje, wat bedoelde de commentator met "de kleppen zijn nog dicht" en dar ze later open gaan. Zijn dat de oogkleppen?
Koper schreef:Met zo'n snelheid zijn gesloten klepjes niet nodig
Klopt mijn vermoeden dat Madness om diezelfde reden met oorproppen loopt? Dat hij zich beter concentreert met?
janouk schreef:Trainer wilde graag een overwinning foto met Madness erbij.......
Uitspannen op de baan was zijn idee. Zonder sulky erachter is Madness rustiger.
En ja hoor. De foto kon gemaakt worden. En Andre en Madness maakte de ererinde voor het publiek in stap en Madness nam alle tijd om rustig met fans langs de tribune op de foto te gaan.
Publiekslieveling Madness
[ Afbeelding ]
En ik mocht de sulky mee naar het stalterrein nemen. Stuk lichter dan onze koetsen.
[ Afbeelding ]
Moska schreef:Superknap weer dit! Gefeliciteerd ! Ik zou er heen vanavond, maar was veel te laat klaar met werken en voor een half uurtje op en neer was ook wat zonde. Wanneer is Eenrum? Misschien dat die gaat lukken.