Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazycactus schreef:Hij was wel wat kijkerig voor de race, was hij wel al op de baan geweest? Andre had z'n handen vol aan hem.
janouk schreef:crazycactus schreef:Hij was wel wat kijkerig voor de race, was hij wel al op de baan geweest? Andre had z'n handen vol aan hem.
Het was pas de tweede keer dat Madness op deze baan was. Normaal is hij helemaal niet zo kijkerig. Hij vindt zelden iets engs.
Er stond daar iets heel engs in het midden terrein volgens Madness.....geen idee wat. Maar toen de koers startte, was het weg gelukkig.
JPitty schreef:Janouk? Had jij toevallig al naar uitgelicht op de hoofdpagina gekeken vandaag? Volgens mij staat daar een wel heel bekend duo in
janouk schreef:JPitty schreef:Janouk? Had jij toevallig al naar uitgelicht op de hoofdpagina gekeken vandaag? Volgens mij staat daar een wel heel bekend duo in
knappe Madness in uitgelicht, samen met mij aan het uitstappen na de race en een douche.
Grapjas had de slang bij het douchen op de wasplaats te pakken, waardoor ik ook flink nat was geworden naast de regen.![]()
![]()
![]()