Even een foto van mn Diamond in zn nieuwe setje. Wat is tie shiny die Diamond, hahah
Paardrijgewijs gaat het super. Ben al een tijd bezig met klassieke dressuur met hem en dat werpt zn vruchten af.
Echt een aanrader!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een heerlijk paard toch. 
kan m idd ook niet zien.
...als het goed is kunnen jullie 'm nu wel zien!
CarinaR schreef:Dat denk ik ook.
Wellicht dat ze je al een langere tijd niet begrijpt en het uit in bokken.
Heb je dr zelf beleerd?
. Maar volgens de eigenaren komt het 'protest' het duidelijkst tot uiting in de galop ( en hier zijn nog niet eens de hoge bokken te zien
) , dus waar wij straks in het scholingstraject de galop in het begin er zeker niet vanaf het bijpakken en zachter zullen beginnen, moet je dat nu wel testen om een inschatting te maken van het probleem 
. Deze keer rijden is dus een soort 'intake' , geen start van de omscholing. Alhoewel er binnen deze keer al vooruitgang geboekt werd hoor, het is verbazingwekkend hoe goed ze in stap en draf al de ontspanning oppakte 
( en dat dan nog maar zien waar te maken, aangezien dit voor het eerst is dat we dit gaan doen
, maar daarom hebben we er ook enorm veel zin in! ) . De planning is om eerst Kyara een stukje op weg te helpen en daarna steeds meer over te geven naar Mariëlle, want het is natuurlijk uiteindelijk de bedoeling dat zij er goed op weg kan rijden.
. Dan moet ook ik aan een naamsverandering of een schaduwaccount
Ik denk dat het filmpje zonder uitleg nadelig kan werken, maar dat niet per definitie hoeft te doen hoor. Je ziet wel duidelijk dat de heldere hulpen van haar een kwartje doen vallen bij Kyara en dat ze zoekend reageert op die hulpen totdat dat kwartje valt. 
ruitje schreef:Misschien boeiend om de draf filmpjes ook te delen Marielle?

en ik heb ook veel van haar geleerd.
. Ben heel benieuwd naar de vorderingen van kyara! Ga zeker dit topic volgen.