Ik zou wel willen dat iemand met m'n man hierover zou praten...
van mij neemt ie zulke tips niet aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.CarinaR schreef:Net t filmpje gekeken.
Gooi ajb die neusriem er af.
Ik kan verder alleen maar met de andere dames mee gaan.
Dit paard heeft imo toch echt last van ongemak ipv dat t stout/vervelend gedrag is.
Ruitje heeft veel ervaring met dravers en de juiste hulp om haar te helpen. Hopelijk heb je snel weer de oude vertrouwde dame terug
Dat hadden we nog nooit gedaan, dus gisteren een poging gedaan. De bak is maar 20x40 en Tammy vergeet spontaan dat ze ook kan buigen in bochten
Vooralsnog blinken we vooral uit in het omver rijden van pylonnen
oortjes erop en ze wist ook precies dat ze tussen de poortjes door moest gaan, slimmerik
Het is niet helemaal nieuw voor ons, ik heb zelf wel een kar en tuig gehad, maar verkocht omdat het me teveel geld kostte om op stal te zetten en hem daarvoor te weinig gebruikte. Op de manege waar ik sta hebben ze zelf een paar karren, zodat mensen voor de menles zonder kar daarheen hoeven te komen, ideaal
Tuig is wel mijn eigen, maar is een wikkeltuig voor de sulky, zit dus ook geen broek aan. Bij mijn ouders staat nog wel een sulky, maar dan heb ik gewoon te weinig overzicht in zo'n parcours.