Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:kimbosman schreef:ja 2008haha! Daar zit een 8 in
![]()
En inderdaad beugels langer scheelt wel, maar het is voor een pony bedoeld en de beugelriempjes zijn dus écht kort
@ Nina_Roosje: Ja ik had het verkeerd gelezen ik dacht dat je zei dat je in categorie 3 mee ging doen, ik snel mijn concurrentie checken natuurlijk (jouw profiel dus) En toen dacht ik heh zo'n grote in mijn categorie
? Maar toen bleek het 4 te zijn... Is ie net 1.55 ofzo?
nee 1,568dus op 2 mm mag ik mee doen ^^
kimbosman schreef:ooh, dat is serieus wel een gokje wat je dan neemt zeg. Nu maar hopen dat als ie net 1 cm groter is -wat me niet zo raar lijkt over 4 maanden- het door de vingers wordt gezien
kimbosman schreef:Zijn jullie al hard aan het trainen??
Anoniem schreef:kimbosman schreef:Zijn jullie al hard aan het trainen??
nee niet echt de mijne is kreupel dus er valt nu niet veel te trainen.. en kwa conditie heb ik ook niet te klagen met hem.. mijn zus rijd er nl endurance mee.. dus daar hoef ik ook niet echt op te trainen xD alleen het snel starten moet k nog iets aan gaan doen xD
kyrkelover schreef:Anoniem schreef:
nee niet echt de mijne is kreupel dus er valt nu niet veel te trainen.. en kwa conditie heb ik ook niet te klagen met hem.. mijn zus rijd er nl endurance mee.. dus daar hoef ik ook niet echt op te trainen xD alleen het snel starten moet k nog iets aan gaan doen xD
het uithoudingsvermogen tijdens een ren wordt wel anders verdeelt dan tijdens een endurence rit he, houdt daar wel rekening mee.
kimbosman schreef:Zijn jullie al hard aan het trainen??