Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RapidRain schreef:Kan er trouwens iemand iets vinden over haar?
Haar naam is Rapid Rain
Vader: Bretigny (FR)
Moeder: Wild Rain
santos schreef:zal ze dan wel gekoerst hebben rabidrain?. De mijne heeft wel alle koersen staan, terwijl ze nooit bij de eerste 4 zat en dus niet vermeld.
RapidRain schreef:santos schreef:zal ze dan wel gekoerst hebben rabidrain?. De mijne heeft wel alle koersen staan, terwijl ze nooit bij de eerste 4 zat en dus niet vermeld.
Met zekerheid kan ik het niet zeggen, maar ik heb contact gehad met haar vorige eigenares, die zelf jocky was.
Zij heeft nooit met haar gekoerst maar ze heeft mij wel verteld dat Rapid op 2 jarige leeftijd in Tsjechië 2 keer is moeten starten.
Dit is een stukje uit de mail van de vorige eigenares:
"Rapid is gefokt door de heer Wassenaar. Ze is gewoon in Nederland geboren maar als jong paard naar Tjechië geëxporteerd om daar te gaan koersen. Ze is daar volgens mij als tweejarige twee keer gestart.
Ongeveer driekwart jaar voor dat ik Rapid naar Stal Doorstap bracht heb ik haar op een veiling gekocht. De heer Wassenaar was wegens gezondheidsproblemen genoodzaakt al zijn paarden te verkopen.
Daar stonden behalve Rapid ook haar vader Bretigny, moeder Wild Rain , oma Heavy Rain, een 1jaar jonger zusje Rain Runner, een 2 jaar jonger zusje (naam ?) een veulen zusje Silver Rain en nog een nichtje van Rapid (naam ?)"