Baal er ook echt van dat ik zondag niet mee kan doen, maarja, er is niks aan te doen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
maar het stil staan vind ze wel wat moeilijk... maar het gaaat steeds beter, en inderdaad. in het begin heb ik mijn paard zelf een beetje aan laten geven hoe lang ze kan galopperen. eerst gewone galop en als dat heel lang lukte ben ik naar ren galop gegaan, en het gaat nu eigenlijk super!
ik ben super trots op haar!
anoukoaky schreef:ik train eigenlijk elke dag voor de race. ik ga eerst een stuk in stappen en dan een stuk draven en dan daarna me paard stil zetten, gaan staan in de beugels en vanuit stilstand naar een super harde rengalop!maar het stil staan vind ze wel wat moeilijk... maar het gaaat steeds beter, en inderdaad. in het begin heb ik mijn paard zelf een beetje aan laten geven hoe lang ze kan galopperen. eerst gewone galop en als dat heel lang lukte ben ik naar ren galop gegaan, en het gaat nu eigenlijk super!
ik ben super trots op haar!
![]()
ik denmk dat ik 3 dagen ongeveer train, en af en toe wel meer in de week hoor, maar dan train ik alleen het starten de overgang van stilstand naar galop
kyrkelover schreef:nee ik was 5e.
Hij viel wel tegen hij was 100% zeker niet optimaal.
MAar we hadden ook geen goede voorbereiding naar deze koers, ik zat met mijn proefwerken en Duuc was ook niet helemaal in orde. Niks ernstigs of zo maar daardoor geen goede voorbereiding helaas.