Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Er is nog plek op onze ruildag, dus als je het leuk vind om met een andere discipline kennis te maken?
Alle ruilers hebben zich ingeschreven en er is nog plek over, dat betekend dat er ook plek is voor mensen die zelf niks te ruilen aanbieden. De dag is op 21 juni vanaf 11.45, er is ook een markt en er is wat lekkers te koop natuurlijk! We hebben er zelf heel veel zin in en denken dat het echt een gezellige kleinschalige dag word waar iedereen goed kennis kan maken met elkaar!
Dus wil jij mee op de duosulky, leren mennen achter een mini, mee met een marathonwagen, leren werken met de lange lijnen, leren grondwerken, op een internationaal TREC paard rijden, een uitleg krijgen over endurance of de drafsport, op een ver geschoold westernpaard rijden of een ruiterfittraining volgen?
Kijk dan op:
http://www.staldegroenemeer.nl/page/schema-ruildag
FireAndIce schreef:Kyara is gisteren gekraakt en losgemaakt door de osteopaat.
Nu 3 dagen longeren en zaterdag weer proberen te rijden.
valerie2012 schreef:FireAndIce schreef:Kyara is gisteren gekraakt en losgemaakt door de osteopaat.
mijn is okk gedaan maar ik mocht 3 weken niet op en laast week moest ik week longeren en en in totaal 6 weken rustig aan doen en miss moet ze nog halve behandeling. Maar het heeft mijn paard echt geholpen ze buigt enzo nu veel makkelijker.
valerie2012 schreef:FireAndIce schreef:Kyara is gisteren gekraakt en losgemaakt door de osteopaat.
mijn is okk gedaan maar ik mocht 3 weken niet op en laast week moest ik week longeren en en in totaal 6 weken rustig aan doen en miss moet ze nog halve behandeling. Maar het heeft mijn paard echt geholpen ze buigt enzo nu veel makkelijker.
FireAndIce schreef:Komt zeker op de 1e plaats valerie2012!
Ik maak me ook een beetje zorgen omdat Kyara gisteren niet helemaal lekker liep.
Hoop niet dat dat door die galop komt.
Moet jij ook oefeningen doen bij je paard?
Ik ben bang dat dat zaterdag niet is gedaan.
Ik ben altijd erg precies wat Kyara betreft,dan moet ik dat ook van een ander kunnen verwachten,toch?