Zo gaaf dat jullie ons avontuur met Madness volgen. Sommigen vanaf het begin en sommigen recent. Super leuk, ik zal Madness zo een extra appel geven van jullie
En als er vragen zijn, stel ze gerust. Als ik ze niet kan beantwoorden, vraag ik het aan de trainer, rijder of organisatie
Ik had plannen om te komen, oppas geregeld. Maar wordt net gebeld door werk dat ik extra moet werken ivm ziekte. Hopelijk volgend seizoen weer een kans
Janouk bij het commentaar zeiden ze dat Madness zijn vorm van vorig jaar niet heeft. Klopt dat? Volgens mij zijn nl zijn tegenstanders sneller en gaat zijn "vorm" zeker olerop voorruit. Of zit ik er nu naast?
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-24 19:44
Madness is prima in vorm en goed fit. Hij loopt vandaag een tiende boven zijn record. Hij heeft de 4,5 km gelopen tegen de top van Europa. En tegen hele goede in Alkmaar daarna.
Niet eens dus met de presentator. Ma
pien_2010
Geplaatst: 29-11-24 20:45
Dat idée had ik ook en dacht gast , je verhaal klopt niet. De concurrentie is gewoon veel sterker en Madness wordt nog steeds sneller. Had ik dus toch goed begrepen. Bedankt Janouk..
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-24 13:29
Voor de liefhebbers De website van Madness is bijgewerkt Hier vind je alle videos van zijn koersen van dit jaar
Maar ook die uit 2023 en 2022 Hij heeft nu 41 x gelopen vanaf het begin van zijn carrière, waarvan 35 x bij de beste vijf gelopen en 10 x gewonnen. Winston 16.355 euro Mooi indrukwekkend rijtje
Update Madness vanochtend Madness heeft gisterenavond en vanochtend goed gegeten en loopt lekker in het zonnetje te chillen op de wei met zijn onderdanen ( vindt hij zelf) Altijd goed als hij zo goed uit een koers komt en dan zijn seizoen beste tijd