Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
THHIRZA schreef:ik verzorg een ex ren paard engelse volbloed
ik vind het eigenlijk niet zo'n fijne sport![]()
het paard is ook aardig verpest na 2 a 3 jaar oefenen
en veel getop galopperd mr. nu weer normaal en is hijw eer wat rustiger buiten en loopt wat meer nagefelijk maar hij is nogsteeds kei hard in zijn mond DAARDOOR![]()
maar vroeger was het ook nog is zo dat als je hem op zijn plek wou zetten dat hij het neit begreep en heel druk werd omdat hij dacht dat hij daarna weg mocht spurte![]()
iemand begrip waarom ik dat vind ?
ikkebenhier schreef:THHIRZA schreef:ik verzorg een ex ren paard engelse volbloed
en veel getop galopperd mr. nu weer normaal en is hijw eer wat rustiger buiten en loopt wat meer nagefelijk maar hij is nogsteeds kei hard in zijn mond DAARDOOR![]()
maar vroeger was het ook nog is zo dat als je hem op zijn plek wou zetten dat hij het neit begreep en heel druk werd omdat hij dacht dat hij daarna weg mocht spurte![]()
Ik begrijp wat je bedoeld.
Wij hebben ook een merrie die van haar 8 jaar niet goed genoeg meer was, en redelijk 'kapot'.
Ik vind het zelf ook niet zo'n fijne sport, maar dat is mijn mening.
Het paard dat wij hebben is een leuk merrietje, alleen zijn er wel wat negatieve kanten:
-ze zuigt constant lucht
- ze is niet echt 'normaal' te rijden, als ze een ander paard ziet of hoort galopperen wordt ze gek. Dan begint ze te bokken enzo.
- ze is een echte vluchter: op de wei laat ze zich doen en wordt ze constant weggejaagt.
verder is het echt een heel leuk paardje, spijtig genoeg staat ze nu al een paar jaar op de weide gewoon te staan, en sinds ze daar staat heeft ze nooit meer koliek gehad en is ze veel rustiger en helemaal happy :p
als ze in de box stond, kreeg ze zeker een paar keer per maand heel zware koliek
Philadelphia schreef:lorenzolover schreef:ik verzorg een ex ren paard engelse volbloed
ik heb ook een ex-renpaard en die van mij is gevoelig inde mond...
het ligt niet aan de sport...
btw hebben jullie misschien een broer zusje van mijn paard?
Philadelphia
Vader: solo native
moeder: soraya raapshorst
ik heb al veel gevonden op http://www.volbloed.nl
hij stamt af van war admiral van die film ben ik achter gekomen