Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
randey schreef:hihi ja dan ga ik ook mee heb er super veel zin in. ren kan nog niet zo goed springen maar leert super snel op die laatste foto was het pas de tweede x over iets anders als balken springen. En gewone hindernissen vind ze nog erg eng haha
nikilover schreef:heeft ze gekoerst?
en niveau is basis neem ik aan?
1350 euro, ze is jong, maar kan niet echt veel, en vanaf de foto vind ik de springtechniek niet echt super, maar echt over oordelen kan ik daarover natuurlijk niet.
YelaBrenda11 schreef:niveau is trouwens L1
WendyBZ schreef:YelaBrenda11 schreef:niveau is trouwens L1
Dat denk je zelf of start je ook wedstrijden met haar?
Noble: 2500-3000, geklasseerd, veel mee gedaan, talentvol.
Liberty: 1250, niet geklasseerd.
Randey: 1000, niet geklasseerd, al wat ouder
Me to You: 2500-3000, geklasseerd, winstpunten, heeft nog potentie.
Yela: 1000, jong, springtechniek is moeilijk te bepalen, 1 hindernis is anders wat dan een parcours
YelaBrenda11 schreef:WendyBZ schreef:
Dat denk je zelf of start je ook wedstrijden met haar?
Noble: 2500-3000, geklasseerd, veel mee gedaan, talentvol.
Liberty: 1250, niet geklasseerd.
Randey: 1000, niet geklasseerd, al wat ouder
Me to You: 2500-3000, geklasseerd, winstpunten, heeft nog potentie.
Yela: 1000, jong, springtechniek is moeilijk te bepalen, 1 hindernis is anders wat dan een parcours
ik krijg les met de oefeningen van de L1 . Ik die dressuur omdat het goed voor haar lichaam is . maar wedstrijden ..? neehoor , daar heb ik geen zinin , daar vind ik eigenlijk niets aanik doe het omdat het momenteel nodig is .
YelaBrenda11 schreef:niniroosje; tis maar net hoe je het wilt zien . als ik een paard ga kopen en ik zie dat hij een keurige l1 proef loopt zonder wedstrijden te lopen , zou ik er toch wel iets meer aan uitgeven dan wanneer ik het niet had gezienze kent niet bepaalde oefeningen hoor , ze loopt gewoon een hele proef door met alle oefeningen die erin zitten;)