Update van onze grote kleine vriend. Gisterenavond bij thuis komst goed gegeten en vanochtend ook. Lekker met Orkaan de hele dag buiten op de wei gedonderjaagd. Ze hebben echt plezier samen op hun manier.
Wat blijft hij lang fit ook, echt een km vreter is het, goede koers weer!
Koper
Geplaatst: 13-11-24 10:28
Ik heb zondag ook Madness zien lopen, wat een mooie koers Hij was goed weg en heeft zijn plek in de top 3 goed weten te handhaven, er stonden inderdaad paarden in die geduchte concurrentie waren.
Goed om te lezen dat Madness en Orkaan beiden goed hersteld zijn na zondag. En complimenten aan de trainer voor het uitkiezen van fijne rijders. De pikeur die zondag Madness rondstuurde staat bekend om zijn zachte handen. En ook mensen als André Bakker en natuurlijk Yanick rijden supernetjes, echt fijn om te zien als zulke mensen een leuk paard als Madness voor de kar hebben.
Koper
Geplaatst: 26-11-24 16:13
Ik zie net dat Madness aankomende vrijdag in Wolvega start. In een veld met stevige concurrentie waarin hij het niet makkelijk zal krijgen.
Heel veel succes! Hij heeft al een tijd niet gestart op Victoria Park en ik ben erg benieuwd hoe het hem zal vergaan.
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-24 17:24
Inderdaad Madness start in koers 1 met startnummer 2 met Niels van der Tol er achter. Vrijdag 29 november 2924 op Wolvega. 16.35u
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-24 19:25
Zijn er Bökkers die vrijdag live komen kijken naar Madness? We zijn er ook, dus Meet and Greet met MADNESS is te regelen
Helaas moet ik werken tot 21.00 In ieder geval heel veel succes
pien_2010
Geplaatst: 28-11-24 09:28
janouk schreef:
Jammer, maar we zien elkaar vast snel wel een keertje.
Dat zou ik in elk geval heel erg gaaf vinden en staat op mijn verlanglijstje ooit als ik in Nederland ben. Wie weet ? Zijn altijd hele drukke volle hectische dagen.
@pien Leuk als je een keer bent in NL om dan een meeting te organiseren op een koers met Madness
Wat lief
Koper
Geplaatst: 29-11-24 02:04
nikkel schreef:
Hoe snel gaat het tegenwoordig op Wolvega.?
Ligt natuurlijk wel een beetje aan wat voor paarden er lopen.
Bedoel je tijden over de 500 meter of over de hele koers? Over een hele koers is het baanrecord geloof ik rond de 1,11 maar dat was een mijltje, en nog van voor de nieuwe toplaag er was. Voor langere afstanden zal het iets hoger liggen.
Ik ben morgen, of eigenlijk vanmiddag , in Wolvega. Madness loopt tegen het paard van een kennis van mij, leuk om ze allebei weer in actie te zien