Ziet er netjes uit!
Calli heeft al een dressuur carriere, al loopt die nog niet zo vlekkeloos
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) een ROC liggen (http://www.r-o-c.de ). Wij hebben de enduranceversie, maar ze zijn er inmiddels in allerlei uitvoeringen (klassiek, western...).
! annetjee19 schreef:We zouden een keer een dravermeeting moeten houden.. heerlijke rit met zn allen!
Dravers.nl organiseert sinds 2005 een meerdaagse meeting, meestal rond Hemelvaart en meestal op de Veluwe. Erg gezellig altijd, de laatste paar jaar ben ik niet meer mee kunnen gaan, maar de keren dat ik wel mee was was het altijd dikke lol.
We hebben er twee te koop:
Eerst op onze ruin die uiteindelijk fijn ging ontspannen ipv drammen omdat hij sterker, frisser en lekker jeugdig is en liever hard gaat dan aan het werk
En toen nog op mijn merrie. We hebben sinds kort een zadel en nu kunnen we ook eindelijk werken aan de draf. Na wat losmaak werk in stap heel fijn gedraafd. Linksom kwam ze fijn los en rustig in draf over de rug. Rechtsom is altijd zwaarder, maar met rust en geduld uiteindelijk ook dat achterbeen gaan dragen
Heel gaaf gevoel als ze zo mooi over de rug loopt en het lijf omhoog komt doordat ze haar benen onder haar lichaam zet in plaats van stuwt. Knap paard
Balen Beauty, hoe lang denk je dat je nog uit de running bent?