pantarhei schreef:Oei hij ziet er moe uit
Dat was eerlijk gezegd mijn indruk ook maar ik weet natuurlijk niet wat normaal is na 4,5 km. Toch werken aan uithoudingsvermogen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thunar schreef:pantarhei schreef:Oei hij ziet er moe uit
Dat was eerlijk gezegd mijn indruk ook maar ik weet natuurlijk niet wat normaal is na 4,5 km. Toch werken aan uithoudingsvermogen?
pien_2010 schreef:Dat is inderdaad heel erg knap. Janouk worden paarden op dit niveau ook gecontroleerd opmdoping of hoe werkt dat in de draverij nationaal en internationaal?
prompter schreef:pien_2010 schreef:Dat is inderdaad heel erg knap. Janouk worden paarden op dit niveau ook gecontroleerd opmdoping of hoe werkt dat in de draverij nationaal en internationaal?
Ik antwoord even voor Janouk: op alle koersdagen worden er een aantal steekproeven genomen, en in hoger gedoteerde koersen praktisch altijd. De uitslagen daarvan worden ook altijd bekend gemaakt.
janouk schreef:Inderdaad is er elke koers steekproefgewijs dopingcontrole bij een aantal paarden.
Geen dopingcontrole bij de pikeurs, ik zie ook niet zo snel enig voordeel voor een pikeur met doping![]()
Madness gaat los op de drafbaan uitlopen met een aantal vrienden en dan rijdt de trainer er met de auto achter aan. Om de paarden los en vrije beweging uit te laten lopen. fijne manier om ze even lekker los te werken.
Voor Madness zijn dat soort trainingen meer speelmomenten en momenten om weer even te laten zien wie er de baas is.......Madness
En op de wei zijn ze ook altijd in beweging.