sahronaappel schreef:Ik meld me ook, draver Giovanni.
Sinds 2011 niet meer op de koers en sinds twee weken van mij!
[ Afbeelding ]
Dat is leuk, dat hij een goed tehuis heeft gevonden... In de koers was hij nogal nouja, laten we het druk noemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sahronaappel schreef:Ik meld me ook, draver Giovanni.
Sinds 2011 niet meer op de koers en sinds twee weken van mij!
[ Afbeelding ]
xRiiannex schreef:annetjee19 schreef:Ja Fanatic doet dat ook... ook bijna constant onder het rijden, nu met mn bitloze hoofdstel heeft ie nog meer kans om zn tong bijvoorbeeld alle kanten op te gooien.. het ziet er niet uit hahahahamaar ik kan er wel om lachen!
Dacht dat ik altijd de enige was, maar jij snapt me
xRiiannex schreef:Sinds ik ben begonnen met vrijheidsdressuur (de hogere kunsten zoals jambette, spaanse pas spagaat buigen flemen) is mijn draver veel soepeler!
Hij loopt ruimer, struikelt minder EN hij heeft meer evenwicht waar ik echt super blij mee ben.
De linkergalop kan nu zelf al verzameld.
De rechtergalop is ontzettend veel oefenen hij gaat dan alleen maar hard en plat door de bochten.
Gisteren een les gehad in vrijheidsdressuur hij kan nu ook de compliment! (had een trauma en lukte mij steeds niet)
[ Afbeelding ]
Ik werk aan het been recht leggen maar ben gewoon super trots dat die me hierin vertrouwd!
Over 1 of 2 weken staat het compliment op zweep commando.
Damn wat kan hij snel leren zeg! Wist meteen wat die moest doen vandaag en ging gelijk in de compliment toen ik het vroeg.
Even een klein overzichtje wat die allemaal kan:
~ Flemen
~ Bedelen
~ Voedsel weigeren
~ Jambette
~ Spaanse pas
~ Spagaat
~ Achteruit lopen
~ Kusje
~ Rondje draaien
~ Nee schudden
~ Buigen
~ Achteruit lopen als ik achter hem sta
~ Compliment
Bonjour schreef:Leuk al die dravers met hun gekke bekkies![]()
Nu weet ik ook waarom Yanna dat doet...het is het ras hihi. Yanna heeft er ook een handje van om hoofdschuddend heen en weer te wandelen als ik niet snel genoeg ben haar vriendinnetje te pakken en bij haar te zetten. Echt zo van Baaaaasss schiet nou ooooppppp!!!!
WendyBZ schreef:Bonjour schreef:Leuk al die dravers met hun gekke bekkies![]()
Nu weet ik ook waarom Yanna dat doet...het is het ras hihi. Yanna heeft er ook een handje van om hoofdschuddend heen en weer te wandelen als ik niet snel genoeg ben haar vriendinnetje te pakken en bij haar te zetten. Echt zo van Baaaaasss schiet nou ooooppppp!!!!
Yanna kan ook heel bijzonder haar neus opzij trekken. En haar dochter kan het ook