maar dan gaan we een keer een gezellige borrel doen met Matthis tussen ons in zijn fanclub....
Thunar
Geplaatst: 13-10-24 00:51
Het weer lijkt mee te werken met niet meer dan een drup regen als het meezit. Ik heb begrepen dat ik naast het tribunegebouw mag parkeren dus de loopafstand zal geen probleem zijn. Mdness is wat later aan de beurt zag ik in het programma. Hoe laat moet ik er zijn om niks leuks te missen?
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-24 09:05
Het programma start om 13.30u. Madness is om 17.35 aan de beurt, koers 10 Madness gaat voor koers 8 de baan op om kennis te maken met zijn nieuwe rijder Jim Veldman en zelf warm te lopen. De laatste tijd wordt Madness gereden door Andre Bakker, maar Andre komet vandaag in Frankrijk aan de start.
Madness zijn grote vriend Orkaan komt in koers 2 aan de start. En zijn zusje Odilia start in koers 4.
Ik heb pech. Ik lig met 39 graden koorts, zwaar verkouden op de bank..... Ik had zo'n zin in deze koers ......nu via live uitzending thuis kijken vanaf de bank thuis. Mijn man neemt de appeltjes mee voor Madness naar de koers. https://beslive.nl/draverijen/
pien_2010
Geplaatst: 13-10-24 09:27
Beterschap janouk wat enorm zonde!!!!
Ik kijk het later terug. We zingen in een concert dat om 16 uur begint dus ik zal even onder het zingen (concert is in de kerk) een schietgebedje doen voor ons vriendje. Dat hij een fijne eerste ervaring mag hebben nu hij mee mag doen met de groten.
Wat jammer! Ik had je ook graag willen ontmoeten maar dat komt dan een andere keer wel. Laten we hopen dat het geen covid is. In ieder geval beterschap!
Ik vertrek zo naar Alkmaar. Ik loop met één of twee krukken en ik heb altijd wel een pet op, geen honkbalpet maar een klassieke flat cap, waarschijnlijk blauw, dus je pikt me er makkelijk uit, denk ik, maar spreek me rustig aan.