Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karuna schreef:O dat is echt een heel eind langer dan wat hij gedaan heeft.
nikkel schreef:Vanaf 1, zal er in het begin een stukje gas gegeven moeten worden, om niet ingesloten te raken. suc6 gewenst. Het zijn een hoop rondjes.
Koper schreef:nikkel schreef:Vanaf 1, zal er in het begin een stukje gas gegeven moeten worden, om niet ingesloten te raken. suc6 gewenst. Het zijn een hoop rondjes.
En dat is juist het lastige aan dit startnummer. De start is na de bocht, en die zijn in Alkmaar niet ruim. Je hebt met een laag startnummer minder snelheid.
Ik denk dat het grotendeels een langgerekt veld gaat worden. Niemand wil op zo'n afstand energie kwijt zijn aan rondrijden in het tweede spoor of aan inhaalspelletjes. De beste paarden staan in het tweede gelid. Ik ben enorm benieuwd naar de start.
Koper schreef:nikkel schreef:Vanaf 1, zal er in het begin een stukje gas gegeven moeten worden, om niet ingesloten te raken. suc6 gewenst. Het zijn een hoop rondjes.
En dat is juist het lastige aan dit startnummer. De start is na de bocht, en die zijn in Alkmaar niet ruim. Je hebt met een laag startnummer minder snelheid.
Ik denk dat het grotendeels een langgerekt veld gaat worden. Niemand wil op zo'n afstand energie kwijt zijn aan rondrijden in het tweede spoor of aan inhaalspelletjes. De beste paarden staan in het tweede gelid. Ik ben enorm benieuwd naar de start.
janouk schreef:Spannend nieuws
Madness komt zondag in Alkmaar aan de start tegen de echte grote jongens uit Europa met winsommen tot wel 400.000 euro. Veel Franse paarden.
Koers 10, startnummer 1, over 4,5 kilometer: de langste afstand van Europa. Echter stayerskoers.
Eens kijken wat ons Nederlandse mannetje kan over deze afstand en tegen deze grootheden. Dit is echt een serieuze koers. Koers is gedoteerd met 11.000 euro.
Thunar schreef:janouk schreef:Spannend nieuws
Madness komt zondag in Alkmaar aan de start tegen de echte grote jongens uit Europa met winsommen tot wel 400.000 euro. Veel Franse paarden.
Koers 10, startnummer 1, over 4,5 kilometer: de langste afstand van Europa. Echter stayerskoers.
Eens kijken wat ons Nederlandse mannetje kan over deze afstand en tegen deze grootheden. Dit is echt een serieuze koers. Koers is gedoteerd met 11.000 euro.
Zo, dat is even andere koek! Ik overweeg nog even of ik die kant zondag opga. Voor die € 7,- entree hoef ik het niet te laten en een boterham neem ik dan zelf wel mee.Ik heb een poos vlakbij de ZEturf Arena gewerkt, aan de Picassolaan. Ik kan de route dus zowat met gesloten ogen rijden maar ik weet niet of ik het aandurf met mijn rotte heup. Ik twijfel even maar dit festijn klinkt wel heel aantrekkelijk om irl mee te maken!
janouk schreef:Lijkt me hartstikke leuk! Het weer op zondag zal volgens Buienradar wel meewerken. Denk je dat het erg druk wordt? A.s. vrijdag zijn mijn aangepaste schoenen klaar waardoor ik ws. wat meer bewegingsvrijheid heb. Ik laat je nog weten of ik het aandurf. Ik heb een tijdelijke parkeerkaart voor gehandicapten dus de loopafstand zal wel lukken, hoewel ik het qua snelheid dramatisch af zal leggen tegen Madness.Gezellig als je komt. Spreek mij even aan als je er bent, dan kan je je een rondleiding geven.
Ik heb pet op met Madness er op
Thunar schreef:janouk schreef:Lijkt me hartstikke leuk! Het weer op zondag zal volgens Buienradar wel meewerken. Denk je dat het erg druk wordt? A.s. vrijdag zijn mijn aangepaste schoenen klaar waardoor ik ws. wat meer bewegingsvrijheid heb. Ik laat je nog weten of ik het aandurf.Gezellig als je komt. Spreek mij even aan als je er bent, dan kan je je een rondleiding geven.
Ik heb pet op met Madness er op