. Heb er helaas vrij weinig foto's van, maar heb ook maar een maand of 10/11 met hem mogen delen... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb er helaas vrij weinig foto's van, maar heb ook maar een maand of 10/11 met hem mogen delen...
ouwe opa

. Heb even in je profiel gespiekt en wat is Merlyn
.
2 jaargenoten
even in je profiel spieken

, hopelijk kunnen we nog lang genieten van onze "opa's"
.
maar dat kan je nooit inschatten
En anders gaat hij lekker met pensioen
daandriaan schreef:Ik heb nu ook een jonge "Opa" Hij is vandaag 4 geworden
!! Met je ''zeer oude'' opa
hih

) hebben in bepaalde mate artrose.
Dus dat is op zich geen verrassing, het is heel normaal.
Schokdempend beslag zoals kunststofbeslag en/of speciale zooltjes kunnen veel helpen, verder heel goed in- en uitstappen, zoveel mogelijk rustige beweging (weidegang dus), zon min mogelijk op stal. En tot slot zijn er ook nog supplementen met glucosamine die goed schijnen te helpen, maar wel redelijk duur zijn. 

, vandaag een andere DA laten komen voor mijn dravertje want vertrouwde het toch niet helemaal. En hij kwam de buigproef enal ruim voldoende door, en hij kon niks van artrose of wat dan ook vinden. waarschijnlijk gewoon stijfheid geweest(is al 21) dus ik ben heel blij dat ik toch nog eens een andere DA heb laten kijken en dat het reuze meevalt
.
Maar er waren dus geen foto's gemaakt? Hoe kon die andere DA dan zeggen dat het artrose was?

.
Foto's staan allemaal in profiel!
ik heb ook een verzorgdraver

.