Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikilover schreef:ik denk eerder 13 a 1400 maargoed
Het is een leuke pony om te zien, maar dravers zijn gewoon niet zo veel waard en de prijzen van paarden zijn ook lager geworden als wanneer ik mijn paard kocht (he verdorie) Leuk natuurlijk dat jij zoveel met de pony kan, en voor jou is ze vast onbetaalbaar, maar 1800 voor een dravertje uitgeven wat de basis beheerst? nou nee
nikilover schreef:ja haha dat probleem heb ik nou ook
Toen ik hem kocht kon hij werkelijk waar niks![]()
Ben voor hem gegaan door zijn geweldige karakter, maar dressuurmatig??oh oh wat een ramp zeg, je kon erop zitten en been was harder maar dat was het dan ook echt...hij had volgens mij nog nooit van het woordje dressuur gehoord haha
Hij weer toen 3 maanden nadat ik hem gekocht had 8.
En heb er toch nog 1000 voor betaald.
Voor een draver die rijtechnisch niet veel kon, is dat een beetje aan de hoge kant natuurlijk.
Daarbij zie ik zoiezo de prijzen van de gemiddelde rijpaarden ontzettend omlaag gaan, en ook vooral met dravers, er zijn een paar liefhebbers, maar de meeste mensen willen niks van dravers weten, omdat ze zogezegd 'niks kunnen en geen sportpaarden zijn'
Wij weten wel beter he haha met die geweldige dressuur en springdravers
nikilover schreef:Maar Noble is gewoon een uitzondering vind ik tussen de dravers, een draver die je niet voor draver aan zal spreken als je kijkt naar het uiterlijk en zijn prestaties. Zulke heb ik eigenlijk, buiten die van mijzelf dan () niet echt voorbij zien komen hier.
Buiten dat heeft hij een een goede leeftijd, stokmaat etc.
Een draversportpaard dus![]()
nog altijf 2000-2500
randey schreef:randey: mag ik vragen waar jij jou taxatie's op baseert? Aangezien 1200 imo nogal weinig is voor mijn paard(als ik hem zou verkopen zou hij niet voor minder dan 2000 weg gaan )
hihi sorry ik bedoelde 2200 sorry