Het is waar, een bitloos hoofdstel is zo vriendelijk als de hand van de ruiter, maar algemeen genomen is bitloos altijd beter dan een brok ijzer in de mond. Maar goed, dat ben ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Sommige dravers hebben niet voldoend ruimte in hun mond voor de gemiddelde bitten. Mo neemt zijn dunne dubbelgebroken watertrens lang niet zo fijn aan als de myler die we nu gebruiken.
Mona81 schreef:Tja, de eeuwige discussie inderdaad...ik vind bitten nou eenmaal een beetje achterhaalt. Het is voor de ruiter beter een bit te gebruiken omdat wij iets willen van het paard. Maar goed, ik zal erover ophouden, maar kon het niet laten![]()
In elk geval wilde ik eigenlijk alleen maar zeggen, dat het misschien een idee is om te kijken of het verschil maakt als je'm bitloos aan het werk zet. Tandarts en een bit proberen kan ook schelen. Soms moet je toch even kijken wat het beste bij jullie past.
Evytje86 schreef:Mja het is zover met toch wel veel verdriet is Siem vandaag verkocht aan dat meisje.
Ik weet heel zeker dat hij daar alles krijgt wa hij nodig heeft ma doet toch wel pijn