Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thunar schreef:Een fanclub, mag je inderdaad wel stellen. Een onderwerp dat al een paar jaar loopt en waarin nog steeds hartstikke enthousiast wordt gereageerd springt er wel uit maar begrijp ik wel als het om een karaktervol paard gaat dat op de baan ook nog eens uitstekend presteert, Pien.
@Janouk: en natuurlijk speelt ook de manier waarop je al een hele poos het wel en wee van en met Madness verslaat een niet te onderschatten rol waar ik alle respect voor op kan brengen. Gewoon heel leuk om te lezen. Het lijkt me wel gaaf om Madness een keer in het wild te zien draven. Ik hou de data van de koersdagen in de gaten.
Femke_Tweety schreef:Dat heb je mooi gevisualiseerd! <LOL> Er wordt beweerd dat je bij sport, en bij paardensport zal dat waarschijnlijk niet anders zijn, thuis voor je beeldscherm, veel meer ziet dan irl op dat ene plekje aan de kant van het veld of de baan. Vind jij dat ook?Nu ziet mijn hoofd zo'n soort idylisch plaatje voor zich van een galoperende wilde kudde witte camargue paarden op het strand met een ondergaande zon,
En dan 1 fanatieke bruine draver ertussen die die witte galoperende kudde met twee hoeven in zijn neus bijhoudt in draf.