Maar ik zal even kijken of het me nog lukt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PaulineLala schreef:Wow Remy is een heel mooi paard!
Vind hem totaal niet op een echte draver lijken, totaal niet beledigend hoor! Vind hem namelijk super mooi!
Delaja schreef:Leuk dat hij zo braaf is met je zoon! Hier ook een waar ik kleine kindjes op kan zetten![]()
Alleen de laatste foto word ik niet zo vrolijk van, ik hoop maar dat dat een momentopname is.
WendyBZ schreef:Volgens mij valt dat wel mee, die van mij kan ook heel dramatisch doen met haar mond, is ook altijd een probleem. Teugels heb je niet te kort in ieder geval, en verder dan dit kan je toch nietIk had er ook een handje van om zo te zitten. Toch je teugels wat korter doen en armen naar voren
![]()
Wij zijn dit weekend op TREC wedstrijd geweest naar Duitsland. Helaas niet zo goed als gehoopt, op de eerste dag zijn we na 3 km de berg afgetuimeld en ben ik lopend terug gegaan. Ik blauw, paard helemaal goed, maar wel geschrokken. Heb nog wel de tweede dag kunnen rijden, het hindernissenparcours wordt namelijk doorkruist door een beekje![]()
Gangenproef, zo langzaam mogelijk heen galopperen en zo snel mogelijk terug stappen
[ Afbeelding ]
Trap op
[ Afbeelding ]
Natte voeten halen in de waterbakDie was op het diepste punt ruim een meter diep. Je moest in het water een afstap af en daarna om het paaltje heen, dus was even goed sturen.
[ Afbeelding ]
Smalle doorgang in galop
[ Afbeelding ]
en de afsprong
[ Afbeelding ]