Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terlygert schreef:xroosx1e schreef:Ik heb sinds 2 weken ook een draver merrie. Ze word deze maand 9 jaar. Mijn eerste paardje! Ze is in de 2 weken dat ze bij ons is, al heel erg veranderd. Positief. Eerst was ze best wel schrikkerig, nu gewn heel nieuwsgierig wat je aan het doen bent. ik plaats binnekort wel een foto.
Ze galoppeert trouwens wel heel erg hard..
Wat leuk! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Mag ik vragen hoe ze heet?
Evytje86 schreef:Wat een mooie foto's lovelanga.
Annetje wat stom jij hebt idd ook niet veel geluk, bij mij begint het nu beter te gaan met Siem.
Ben vanaf vorige week stilaan terug mogen starten van de DA, ben wel enkel nog maar bezig met grondwerk, gewoon om terug ons wederzijds vertrouwen te hebben.
Vandaag ben ik enorm fier op Siemhij heeft aan de longe op beide kanten 2 maal een volledige ronde gegaloppeerd. Dacht eerst dit is toeval daarom op beide kanten 2 maal geprobeerd.
Hij galoppeerde wel super hard maar kom ben al blij dat hij weet dat het mag en er niet voor gestraft wordtdaarna is hij wel moeilijk rustig te krijgen en draaft hij een hele tijd door voor ik hem weer rustig in stap krijg.
Maar ik ben super blij en fier op mijn knollie
Mona81 schreef:Leuk! 't is leuk als je een talent hebt en je gaat er iets mee doen. Het zijn echt mooie foto's vind ik. Mond tot mond reclame werkt in een dorp ook altijd goed natuurlijk. Misschien een idee: je zou misschien ter lancering van je site op een grote stal een gratis fotoshoot kunnen verloten. Als iemand daar dan mooie foto's van zn paard heeft, dan volgen er vast meer van die stal. Helaas sta ik op een kleine stal