TabeR schreef:vanwaar een schaam tekentje?
hoe heet ze afstamming
eventuele foto?
Idd, vanwaar dat schaam tekentje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TabeR schreef:vanwaar een schaam tekentje?
hoe heet ze afstamming
eventuele foto?
_Mir_ schreef:Ja hoor, http://www.ndr.nl kun je aan de rechterkant haar naam invullen en dan kun je alles van haar opzoeken. Succes en veel plezier komende 2 weken!
Nickeltje schreef:_Mir_ schreef:Ja hoor, http://www.ndr.nl kun je aan de rechterkant haar naam invullen en dan kun je alles van haar opzoeken. Succes en veel plezier komende 2 weken!
Hey, dat heb ik voor de grap gedaan, maar ik ben bang dat we te weinig weten van onze draver om echt iets terug te vinden.
Toen we hem van de manege kochten in Renesse heette hij Jack. Op die site komen er dan heel veel Jack's naar boven.
Hij is nu naar schatting een jaar of 30. Maar dan blijven er nog veel Jack's over (als dat al zijn draver naam is geweest) jammer dat er geen foto's bij zitten...
Maris89 schreef:Uh.. Dat weet ik niet precies, zou wel eens op het fjordenforum kunnen kijken. Weet alleen dat de fokker De Jong heet.
TabeR schreef:zou je het niet aan de fokker zelf kunnen vragen? neem aan dat hij er nog wel wat vanaf weet..
Maris89 schreef:TabeR schreef:zou je het niet aan de fokker zelf kunnen vragen? neem aan dat hij er nog wel wat vanaf weet..
Moet je die eerst wel kunnen vinden. Heb de naam namelijk niet. Heel Google al afgestruind.
TabeR schreef:hoe heet je zus der paardje?
vanwaar springpaarden, draver is toch mooi ik ben trots op die naamhet onderscheid mijn paardje van de rest!
roukesmeisje schreef:ik moet even wat kwijt *TROTS* ik en mijn topper (draver) waren gister aan het buitenrijden.. opeens bedacht ik laten we eens naar de voetbalvelden gaan.. even kijken! Hij vond het wel best.. liep daar heen.. zag die velden.. het veld eromheen (lijkt op drafbaan).. hij loopt erheen.. hoofd omhoog oren helemaal naar voren.. en jaaaaa daar gingen we:) het was super.. en het mooie was hij sprong heel netjes van een drafje naar een galop.. BLIJ!!! zo hebben we mooi paar rondjes gecrossed.. hij vond het HELEMAAL geweldig.. en ik was zo trots...
moest even kwijt!!!