Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silly_Woman schreef:Gaaf gefeliciteerd.
Wil de trainer nu af gaan wisselen met lange en korte afstanden? Iets in mijn (compleet geen ervaring met draverijern hebbende) hoofd vraagt zicht af of dat effectief kan zijn.
Martie schreef:Wat een fantastische overwinning weer, gefeliciteerd!
Ik vind alleen die start zo verwarrend. Ik denk steeds dat ze eerst nog op 1 lijn (of 2) moeten komen maar dan blijken ze al vertrokken te zijn.
normaal zijn er twee linken. De link met alle drafbanen zend geen beelden uit naar mij van de wedstrijd maar de reclame dat doen ze wel.Citaat:@pien: zag je ook tijdens de koers reclame? Dat is wel gebruikelijk tussen koersen in maar vanaf het defilé hoor je gewoon beelden van de baan te krijgen.
JPitty schreef:Waas inderdaad gezellig gisteren Koper! Leuk om jou ook weer eens te meeten! We hebben achter de schermen nog gesproken met Elianna_ en Kiss and Ride een knuffel gegeven. Na de laatste koers sprak ik nog even met een meneer (weet zijn naam niet) met Madness-petje op zijn hoofd, de 3e man van links op de foto van janouk hierboven, met dat rode shirt en blauwe jasje. Ik ben nu met verslag en foto's bezig, hou VN in de gaten!
Morganlefay schreef:janouk schreef:
Ja, dat is inderdaad mijn man, maar ik ben niet verantwoordelijk voor wat hij uitkraamt![]()
Leest jouw half trouwboekje Bokt??