Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
klien schreef:Gezellig zoveel nieuwe posters erbijWelkom.
Grappig dat er opeens zoveel mensen zijn die een draver hebben of aanschaffen, terwijl de prijzen van de rijpaarden lijken te kelderen wegens overschot of te kort afname. Of lijkt dat maar zo omdat ik me opeens verdiep in dit onderwerp?
Rebellin schreef:Zo maar eens weer een update.
Met Ychella gaat het hartstikke goed, ik heb haar niet meer op stal staan bij manege Winnetou maar heb zelf een hele grote safarie-tent gekocht en die op onze wei gezet. Daarbij een nieuwe vriendin voor haar gekocht een KWPN merrie genaamd Orinoco Utopia (juni 1996). Ze hebben samen een tent van 35 m2 tot hun beschikking en iedere morgen zetten we ze lekker onder de dekens buiten en samen gaan ze 2x per week naar de manege om te berijden en 1x voor rijles, en als het weer het toelaat een heerlijke buitenrit.[ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
ilsechanel schreef:Hier ben ik weer even
mijn draver (chanel) heeft nu een boomloos zadel... ik vind het maar niks maar zo is mijn moeder, maar mijn moeder rijd er niet meer op. en ik leef nu al bijna 3 jaar met een boomloos zadel, het zit echt heerlijk maar het zint mij niet.... ik vind het echt een heel rare zadel en is niet handig voor dressuur en springen. nu heb ik eindelijk mijn moeder overgehaalt om een veelzeidigsheids zadel!!te kopen.
maar ik moet hem wel zelf betalen want mijn moeder vind dat ik die boomlose zadel moet houden maar alsnog ik ben hartstikke blij :p nu is mijn vraag, hebben jullie ook een veelzeidigsheids zadel op jullie draver liggen, en zit het lekker, ik heb vroeger altijd op de manege op een veelzeidsheids zadel gereden, vond ik altijd heerlijk rijden maarjah hoe zit het op een draver, ik denk niet dat het anders is ofzo maar okeen wat voor inch denken jullie enzo.
bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal.